Ko-Cao-Line finns inte?
Vi har alltid haft Ko-Cao-Line tilll att smörja sadlar osv, tycker det har varit det bästa som finns, men jag hittar det inte längre?
För några år sedn hade t.ex Granngården det, men idg hittar jag det inte någonstans i någon affär!
Har de slutat tillverka det, inte godkänt i EU, eller finns det bara knappt på marknaden helt enkelt?
Skriv vad ni som använt det använder i stället, eller vart det finns om ni fortfarande använder det! =)
Hakuna matata!

Något som ligger i en liten blå hink och innehåller bivax, det luktar så gott, efter jag ridigt Ametist kan du få namnet 

här hittade jag det fettet, kanske du kan beställa därifrån? (det är längst ner)
jag har sj, aldrig använt det, men använder Veredus och Passier läderfett som jag är nöjd med :)
Hittade yttligare några internetbutiker som säljer det (men brukar inte beställa från nätet), men verkar ju inte ha slutat "existera" så får väll tjata lite på dem att ta in det igen (A)
Hakuna matata!

jag använde det ett tag men det färgade sömmarna på mitt ljusa träns så de blev röda..
Skynda långsamt så går det fortare.
Ja allt med vita/ljusa sömmar måste alltid behandlas med ofärgade fetter och oljor. Det står på burken att ljust läder kan mörkna något och jag antar att även det inkluderar sömmar.
Hakuna matata!