Förkänar inte pris *Film*
Dax för film igen XD
Denna hästen tycker att h*n inte förkännar ett pris XD H*n vill ju inte ta emot pris XD Första gången den blir placerad eller :/ Man undrar ju
http://youtube.com/watch?v=-kJxm8MlHPo (Länka gärna)
Oj länkade ändå XD
Bland kommentarerna verkar ju personen ifråga svara att hästen vunnit fler rosetter tidigare… men trist att den reagerar så starkt.
Står i kommentarerna att det var första gången hästen fick rosett ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#2 Nä, det står att hon har, men det var första gången för hästen. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag tycker det mer ser ut som att hästen inte gillar prisutdelaren..
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
Kan du inte stava elr? Det stavas FÖRTJÄNA!
liebe kann manchmal sehr weh tun

#6 Trevligt inlägg du… Jättenödvändigt =/
Stackars totto, förstår inte hur duktig den har varit :)

#6 Onödigt inlägg, förresten så stavas det eller oxå inte elr ;)
*** Kärleken övervinner allt ***

#8 och också stavas inte oxå ;) Haha, nej gud.. skämtar bara =)

Ser mest bara rädd ut för prisutdelningen, är kanske inte helt ovanligt!

precis, det är nog ingen större bakgrund till det hela. En fladdrande rosett är ju inget naturligt för hästen att få i ögonhöjd.

#9 Neeej, det har du helt rätt i ;) Hahaha
Haha, stackars häst :) Vet flera hästar som beter sig så men då plockar ryttaren till sig rosetten istället eller så får de vänta med att ge den.
En häst på Klubbmästerskapet i vintras var också rädd, dock backade den bara undan och hoppade inte till sådär som hästen på filmen gjorde. Ryttaren fick ta rosetten i handen istället.
Stackars liten förstod nog inte som Jn84 säger, att den varit duktig :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
nää, vad taskigt, prisutdelaren bara går iväg och delar ut resten av priserna ;o
liebe kann manchmal sehr weh tun
#15 väldigt onödigt att klaga på stavning..!! hon fick rosetten i handen istället och sen gick domaren vidare..! :)
jag skulle tycka att det var lite pinsamt om jag vore ryttaren, speciellt eftersom hästen sparkar mot personen!

Hehe! Liten fegis pålle!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#6, j*vligt onödigt… En del har svårt att stava, så är det bara. Tycker att man får acceptera det.
Haha, ja tycker synd om gubben som försöker sätta rosetten på hästen, han var nog inte beredd på att hästen skulle sparka mot honom :)
#6 Va onödiga kommentarer som kommer ur dig ibland tjejen.. Tänk dig för så vi slipper få dålig stämning på ett trevligt forum..

ojoj usha så läskigt min ponny kan reagera på sånt också inte just rosetter kanske men typ andra fladdrande saker :P