Favoritbild på din häst?
Har du någon favoritbild på din häst?
Visa den gärna och berätta varför den är din favorit :)

Här är Casanova.
Världens finaste, knasigaste, piggaste, fjöntigaste, spralligaste, mest älskade häst som någonsin levt. I min värld i alla fall.
Cassbrass lever inte längre, och detta var en av de sista bilderna jag tog på honom. Jag tycker den är vacker, och den visar hans vackra ögon som blev kommenterade av de flesta (':
#1 Det är en underbar bild :')

#2 Tack, det är min stora kärlek…
Det här är min favvobild, tycker den är så mysig.

Jag har väldigt många bilder som jag gillar… Det här är en av dem.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Min favorit genom detta årets hitills tagna bilder.

Kommer alltid tycka om denna bild. Min lilla Mantua. 8 månadergammal och sån fin linje, går som en mjuk ström från nosryggen genom nacken halsen och rygg, rumpa.
Tycker även om en bild tagen av henne i år, nu två år.

Det här är nog min favorit på Sylgja. Dels för att den är tagen på Island och jag gillar bilden i sig, sen visar den lite hur hon är också - lite busig och vill ha full fart. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag hoppas få riktigt bra bilder på min älskade medryttarhäst Knaster som ska få somna in om någon vecka, har inte så många bra nämligen…
Det här är min favoritbild. Dock är det inte min häst men hade honom som min egen i 4 månader, Marwin heter han, tyvärr såld nu :/ Min lillasyster fottade den sista gången jag red honom. Vet inte riktigt varför jag tycker om den, den är speciell på något vis.
Har den tyvärr bara i en sådan dålig kvalite då datorn kraschat efter att jag lagt in den så jag har kopierat den från min bilddagbok.
Om man har flera ponnyer då? :O *massor av bilder*
Hakuna matata!
Gillar denna bilden, vet inte riktigt varför. Älskar färgen på hans ögon! :D
// Ellinor Rasmusson
medarbetare på engelskt fullblod ifokus

De här en favorit bild på mig och min häst, ingen av oss ser väl vidare glada ut men de va sista gången jag red henne här, två dagar senare går hon och bryter strålbenet i hagen… Skulle vart vårt år de här, jag växer ur henne och om skadan skulle bli bra kommer jag inte kunna rida henne… Så den här bilden påminner mig sammtidigt som jag minns, för de där va en otroligt fin dag för oss! 5:e tävlingen för våran del… Åå vad jag älskar den hästen! bara hon blir bra så löser nog sig allt !

Finns otroligt många bilder på mig och Vernell som jag tycker om, men ingen väcker så många känslor som den här.
Vi hade precis ridit våran andra LB tillsammans i dressyr och det hela hade slutat med sken på grund av läskiga saker på läktaren. Ändå var jag så grymt stolt över henne; jag visste att hon hade försökt och ändå gjort sitt bästa trots alla nerver. Slutade med att vi vann klassen och jag fick min första gulblåa rosett!
Älskade ponny 
Mvh Ida
www.krusfoto.se
Mimmi är inte med oss längre, men lilla Isessa finns kvar. Detta kommer vara min favoritbild läääääänge… Båda dessa är egna uppfödningar.

#27, den bilden är helt fantatisk! :D

Så fina bilder ni alla har lagt upp! :P
// Ellinor Rasmusson
medarbetare på engelskt fullblod ifokus