R.I.P Mackan <3
Om ngn kommer ihåg sedan innan så skötte jag en häst innan som hette mackan innan jag köte eli.. han var min allra första sköt och foderhäst! Han fick sluta sina dagar idag… snyft.
Mackan
Mackan, min första och största hästkärlek! Min Black Beauty<3 Gammal och trofast, snäll men busig. Du nu 23 år gammal fick sluta dina dagar med din kära Lisa, din häskärlek. Jag fick ha hand om dig i ca 3-4 år och hade kännt dig nu i snart.. 6år Det var du som lärde mig älska varmblodstravaren, vi kan bara vi vill..Sitter med tårarna rinnande ner för mina kinder..har först fattat det nu att du är borta. Min kära, jag hoppas du får det bra och evigt får beta på de grönaste ängar.
Nu orkar jag inte skriva mer.. vad bara tvungen att lätta mitt hjärta…….

visst kommer jag ihåg..
så tråkigt :( :( var det p.g.a åldern?
Medarbetare på Dressyr.ifokus

jag vet inte bland annat.. hans ben såg inte så fina ut men han verkade inte lida av det. Men det är väl så det ska vara att de får sluta innan de börjar få ont? tycker iaf jag…

Usch, förstår dig, har själv suttit här och gråtit som en galning precis, kan inte fatta att min Tjicki ska somna in, också min första sköthäst, som din… Kommer aldrig mer få en, då denna säkert är den ända jag kan sköta som bor så pass nära mig så att jag kan cykla/gå till henne själv..
Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)
Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com
Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !

Honom kommer jag också ihåg. RIP
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

putt

åhh :( RIP
R.I.P