Älskade tjocksmock!
Blev alldeles chockad häromdagen, satt och pratade emd Daniel på msn och han skulle iväg, jaha vart då? undrade jag….
"jag ska iväg o träffa några kompisar sne ska jag köra ut o titta till Harry"
Han åkte alltså på sin lediga dag ut till MIN häst utan at tjag bett honom om det, för att ta bilder p åHarry åt mig! Jag blev rent chockad, att ah nens kunde tänka sig göra en sån sak… där han bor nu tar det ca 30 min o köra til sltallet ifrån…..
min fd skulle ALDRIG titta till min häst….. han gick inte ens ut när jag låg i hög feber och med frossa och spydde som en katt…..
Jag blev så otroligt rörd, min Daniel bryr sig om min lille älskling….. ^^
Men sicken tjocksmock han blivit! titta på bilden! :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

mohaha är det verkligen samma häst?? :)
mailade du hon som hade harrys halvsyster förresten? och lönt att du inte är hemma när man ska hälsa på dig och står på trappan o vill ha en kopp te.. *muttrar*
Vad sött av honom ^^ Fick han några bra bilder? ^^
Lite rund om magen var han allt ;)
/ Sara & Casper

Ha,ha vänta du bara när du har flyttat dit och bott där ett tag. Då blir det -den där jä…a hästen.
Meh, så det var du som ringde… :/ taskig timing hörrdu :P
Cevir, jag blev alldeles lycklig, trodde itne män gjorde sånt för sina blivande sambos, o vi som inte ens är ihop….. o.O men lycklig blev jag, fickreda på att ha nvart där 2 dar i rad o tittat til lhonom ^^
Lisette, jo det är samma häst :P fast emd massor av vinterpäls skulle ajg tro. ska känna o klämma på honom på fredag när ajg är där…. :)
Ska jag ta med täcket till Tessa nu när ajg ändå ska upp?
Gejsa, tror inte det blir någon j*vla häst inte :P det är han för snäll för :P Och såtillvida att skötaren gjort vad hon ska så kommer han uppföra sig exemplariskt, gav rätt hårda förhållningsorder på ledövningar och röskommandon. ^^
Men som ha nblivit rund :D

#3 när inträffar det? Min man har inte kommit till det stadiet än, dröjer det länge?

Jag trodde du menade att killen var rund först…

Lorita, bra fråga… tror detta var förprogrammerat på den här versionen ^^ min fd tog ju inte ens hand om kusarna när ajg låg i feber o spydde som en katt så…. Jag är ju klart nöjd över min Daniel :P
Kemikal, *fniss* vågar itne kalla Daniel för älskling ännu, är rädd för att ahn kommer springa sin väg då ^^ men det var hästen ajg syftade på, hopaps det framgick :D

LinaN, jodå, jag såg ju bilden sen ;)

#4 *muttar* det var du som hade taskig tajming, dina katter försökte öppna, men det gick inte så bra.. vart vaaar du? tror jag körde förbi din mamma när jag körde från ask.. :D
täcket blir lite svårt, hinnerj u inte ner till dig innan fredag. vi ska till marieholm på söndag förhoppnignsvis dock. men flyttar du för gott sen eller?
harry snäll? *paw* du har inte sett sidorna av honom som jag har gjort.. ;)
hhahaha vad han blivit rund! tyckte att han inte såg så adennerig ut förut??

#5# Har ingen aning hörru. Men det är väl när man minst anar det. Har hört dom i stallet när dom berättar om sina karlar. Vad dom säger och så när tjejerna ska åka och mocka.
Min gubbe gör inte det. Men ALLA gör inte det. Dom är fostrade att vara tysta och göra som man säger. 

Försökte för övrigt att hitta ett par foton som jag har när min gubbe ställer ut vår RoxeLina. Men hittade dom inte. 
Jag har lite för korta ben för att det ska bli snyggt när man travar på utställning.

#13 Det är jag som ställer ut och springer, men är han snäll kan han få hålla hästen i mellan….det är lite så att jag kan inte bara lämna över Ametist till vem som helst, han är ju hingst 

Ja min gubbe tittar faktiskt till hästarna och fixar med hö och spån och sådant. Och kniper det fixar han ryktningen och mockning och urkratsning av hovarna också nu. Han har sakta men säkert blivit upplärd.
Från början lät det annrlunda. Då var det, ska du skaffa häst?? Ja jag kommer inte lyfta ett enda finger ens för någon häst det ska du ha klart för dig.
Nu kan jag hitta honom kikandes på nätet på hästar och säga, vad tror du om denna älskling? Skulle det vara något för dig?
hihi, han är gullig mi n gubbe,
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
LinaN, Neeej vilken underbar kille du måste ha ^^ Min kille hade inte gjort något sånt om jag hade haft egen häst ;P
/ Sara & Casper
Cevir, jag är rätt nöjd faktiskt…. men när jag sa åt honom att vi får väl träna litet på hanteringen o så sen också, så lät ha nmer tveksam…. då lade jag till "föpr vi vill ju inte att han knatar tvärs över dig om du måste ta hand om honom om jag ligger sjuk" ^^
o mockning är itne så svårt heller :P Det brukar dom lära sig väldans snabbt…..
o rykta är itne så svårt det heller, dom ska bara komam förbi stadiet att dom är rädda för att itne ta i tillräckligt och rädslan för o bli smutsiga :P