Då och nu bilder
Jag har lagt upp ett nytt album på pixbox med gammla och nya bilder. Var länge sedan jag visade så tänkte det var dags :)

vad tiden går snabbt! känns som det var igår du köpte honom :)
det är en stilig kille det där minsann. han ser så snäll och klok ut :)
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Jag köpte Molstabergs Lord Milligan som föl (en månad gammal ungefär) och här kommer bilder på honom i lite olika åldrar! =) För övrigt är han en riktig guldklimp som jag lyckades få tag på! (A)
Här är den (tyvärr enda bilden) jag har från när han åkte på Riksutställningen och blev Fölchampion. Lite snopet av uppfödaren att han redan var såld då ;)
'
Här är han ca 6 månader gammal =)
Som ettåring blev han klassvinnare med guld på SWF's riksutställning.
1.5 år och leker i snön!
Här är han (till höger) 2 år och har blivit Res. BIS, till vänster står halvbrorsan Molstabergs Lysander! Tidigare det året blev han dessutom Res. Hingstchampion på SWF's hingstutställning i samband med kvalitetsbokföringen.
Tidigt på våren då han skulle fylla 3. Bland de första gångerna han longeras, riktigt duktig på att lära sig!
Här år några relativt nytgna foton från i år då han nu är fyra!
Här är killen körd för första gången och våran drömm här är att han och halvbrorsan som bor granne (se foto högre upp) ska bli parhästar i körning ;)
Tyvärr har jag inga bilder på där han rids så ingen här hemma har tillräckligt mycket vetskap för att kunna hantera en kamera… *suck* Men han går nu fint i form och har börjat med lite enklare sidvärtesrörelser! =)
Framtiden ligger framför denna kille men detta var hans utveckling än så länge! :D SWF's riksutställning väntar om bara några veckor nu så hoppas att det kommer gå bra för min lilla sötnos! =)
Hakuna matata!
# 2 Jag har försökt se Molstabergs Lord Milligarn stamtavla inne på Häststam men jag kan inte hitta honom där.
Skulle vara roligt att se hans stam. Kika in där på häststam och se om du kan hitta honom där. Om inte så lämna in uppgifterna till Zuzzi så kan hon lägga upp hans stam där inne.
Har själv en avkomma efter Molstabergs Molstabergs Action Man
Här kan du se Milles stamtavla (dock har jag inte fått ut några bilder på honom än) http://elinaelovsson.webs.com/hingstarseca.htm
Hingsten överst på samma länk (Acrobat II) är halvbror med Action Man! ^^
Och här har jag ett sto efter Action Man (u. Betty Boop ue. Molstabergs Sandstorm) Kolla på Betty Girl. Är det inte pappa upp i dagen…? http://elinaelovsson.webs.com/stonseca.htm
Hakuna matata!
Måste bara instämma !
Hur många hästar har du kvar idag ?
Idag har vi lyckats gjort oss av med alla utom Welsh Mountain ponnyerna och dessa har vi 5 st av. För ett år sedan hade vi 12 st! Men nu är det aldeles lagom med hästar attkunna ta hand om! =) Men fler tillkommer ju fock hela tiden med avel, men de är i.f små och lättahnterliga/billiga!
Hakuna matata!
# 6
Betyder det att du har gjort dig av med Araberna också ?
Japp, har inte en enda kvar längre sorgligt nog, men alla har fått det bra! =)
Hakuna matata!
Vad snygg han blivit, Scandi! Ser ut att gå jättefint. 
#2 Riktigt fin, och vad otroligt lika han och hans bror var!!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#1 och #9 tack så mkt :) ja det har gått fort :) pgg av skador och allt möjligt tycker jag att det bara gatt framåt det senaste halvåret och han har kunnat sätta muskler, tycker framför allt man ser det på bilderna när vi gör halt. Den nyste har han äntligen fått rumpa! :) Underhalsen är tpy borta också.
# 10
Var in på din sida inne på pixboxen din. Ville bara säga att han var ju snygg redan innan. TRavare brukar ha annars en liten annan hållning, men han här är ju mer byggd som en ridhäst. Snygg sådan också.

Ja meningen var att ni skulle trycka upp länken och jämföra de olika bilderna :) Han är en riktig charmör

putt

tycker han är så underbart läcker! har faktiskt sett en häst på blocket som var så otroligt lik eli så jag undrade om du skulle sälja honom.
Håller med #11 han såg faktiskt bättre ut än många andra ridtravare gjorde redan från början! Lycka till med utbildningen på honom! =)
Hakuna matata!

Tack nä jag ska inte sälja honom! Var det länge sedan du såg annonsen?

putt

putt

putt?

kom igen ;) fler kan ju lägga upp bilder också :)

Jaha, då måste det bli Sion. Inte för att jag har haft honom så länge men han är ju ett år och utvecklas i rasande takt.

11 månader

13 månader
Och sven min vän såklart..
juni -08 (1 år)
-----------------------------------------------------------------------
5 september -08 (1 år och 2 månader)
------------------------------------------------------------------------------

Juli - 09 (2 år) och ja, ni ser ju kanske inte riktigt hela hästen…

Crackson och min resa under 9 månader.
Jag är nöjd med resultatet! 
Varmblodstravare född 1992.
Fick honom på foder i Augusti 2008, och såldes nu i Juli.. :/