Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 439 ggr
gejsa
0

Måste berätta!

Vi har skaffat karaoke. Fy fasiken vad kul det är. Fick hem den i kväll. Men får inte sjunga nu. Dottern vill se på faddergalan. Men snart så…..Skrattande

Någon som har en sådan hemma?

DojoKelder
0

en kompis har.. askul när man är några stycken och festar lite!!

gejsa
0

Ha, ha jag behöver inte festa för att ha kul. Faktum är att jag dricker nästan aldrig. Bara någon öl men inte mer. Har lika kul ändå. *ler*

reddie
0

kanske man ka få lite underhållning senare då…ladda upp en film vettja. Hehe
Vill vi se, Gejsa sjunga…

gejsa
0

Ha, ha glöm det. Aldrig i mitt liv.

E_hjo
0

moahaaaaaa =)

jen
0

undrar varför du ej får sjunga då???? Oskyldig

gejsa
0

Vad då, vad menar du jen?

[slo]
0

Haha, tror din dotter bara säger att hon vill se på faddergalan ;)

Men visst är det kul, speciellt efter några öl… Mohaha :D

gejsa
0

Ha, ha hon sjöng ju t o m med i kväll. Jag har inte hört henne sjunga på flera år. Hon har inte vågat. Nej, men Darin var ju med där. Hon är lite tråkig och ska se alla musikprogram min dotter.

gejsa
0

Har du ridit i torsdags då slo? Hur gick det?

[slo]
0

Nästa torsdag är det ridning… Hittils har vi lärt oss rykta, sadla och tränsa ;)

__iE
0

näääämen ooj så svårt x) ^^

gejsa
0

Men vad fasen det sa du ju i förra veckan. Att på torsdag ska du får rida. *ler* Berätta sedan då.

NinaToy
0

Jag har!!! Hahaha men alla håller för öronen när jag tar micken i handen. :/

gejsa
0

Ha, ha visst är det kul Nina?

[slo]
0

#13 nej, nu läste du nog för fort igen… Jag är säker på att jag skrev att det var nästa vecka, för jag har surat över det enda sen jag fick veta det :p

gejsa
0

Nej, men vad då. Du har väl inte varit här på en vecka nu? Eller var du här i går också? *fniss* Kanske läste jag det i går isf.

Alex
0

Singstar ska det vara! :D Synd att man inte kan sjunga bara..

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

gejsa
0

Ja, singstar pratar min dotter om också. Men jag vill hellre sjunga själv inte med artisten.

Alex
0

#19 Jamen det är ju roligare att bli bedömd, och tävla mot andra. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

gejsa
0

Kanske det. Har inte prövat. *ler* Vi får väl se när jag tröttnat på denna. Den kom i dag så än har jag inte tröttnat.

lisette
0

singstar är GRYMT gejsa… :D

Faxlin
0

Vi har ingen hemma. Men vi har så vi kan starta upp det i ena dvd spelaren. Saknas dock microfon och skivor ;-)
Kareoki är skoj, men i mitt fall ska jag nog hålla mig till att vara publik om inte folk ska gå hem i förtid eller barnen flyta hemifrån i förtid. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

shirley
0

jag å sofie brukar sjunga tillsammans när vi festar med eller utan musik…. alla vet vad som kommer på festen när vi festar ihopa!!! sång, dans å hästaprat!!!!! Flört

gejsa
0

Fan vad jag har sjungit i dag. Är nästan hes i halsen nu. *ler*

lisette
0

när jag kom hem stod idolspelet på köksbordet. ska testa det senare tänkte jag. är ju ensam hemma idag.. =(

Murre_Uddiz
0

Haha, bara bra o ha kul! Flört

gejsa
0

Idolspelet vad är det då?

lisette
0

vet inte. jag somnade på soffan så jag provade inte… :D

gejsa
0

Ha, ha du får berätta sedan då.

Alex
0

lisette och gejsa, det måste ju ändå vara så att en sjunger och sen sitter det tre andra och lyssnar med en varsin såg i handen..;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

[slo]
0

#25 jag också… Fast det var på krogen jag skrålade igår ;)

Murre_Uddiz
0

Idolspelet är nåt som inte jag tycker är roligt ;) när man har sjungit klart får juryn säga nåt, sen röstar man självklart en 5-poängare efter på sig själv, så får man skriva in det på sitt 'idolkort'.

gejsa
0

Usch vilket tråkigt spel då. det vill jag inte spela.

PimTheGreat
0

ja det kan man lugnt säga att folk vet vad som komma ska när linda och jag festar…hahaha och alltid lika kul. är vi sen på deavas på torsdagar när de har kareoke så visst är vi där med och sjunger och hamnar sen på deras tvbild som bläddrar runt ett tag sen….lite pinsamt efteråt…..men skoj….Skrattande

lisette
0

öppnade spelet innan. då saknades baske mig dvd:n till så spelet är helt obrukbart. och andreas köpte det av en unge som sålde jultidningar och vet inte var han bor… snacka om utslängda 400:- hade varit bättre att köpa nytt singstar spel istället…

gejsa
0

#36# Ha, ha lisette undrar varför jag inte är förvånad.

lisette
0

hehe hur störigt är det inte då?

lisette
0

funderade på om man inte kan ringa kärnan o klaga.

Cevir
0

Skulle gärna vilja ha en kareokemaskin. Men har inte råd ;)

/ Sara & Casper

lisette
0

du får önska dig en i julklapp cevir..

gejsa
0

Ja, det finns ju billiga som säkert duger för några hundralappar.