Monty Roberts
Jag har hört att Monty Roberts skall komma till Finland o. hålla en kurs, den pågår i två dagar o. finns någorlunda nära. Skulle vara skoj att fara dit o. se! :D Så undrade jag vad ni tror att priset är, 50€ enligt min kompis, men vi visste nog inte riktigt, och jag tycker det låter jättebilligt för att vara för honom! Och så skulle jag jättegärna vilja veta lite för o. nackdelar med hans kurser, jag vill inte bli besviken igen. Var på en jättedyr kurs i våras, blev verkligen besviken, men det har jag tänkt skriva om i en annan tråd ;) Så berätta gärna allt vad ni fått höra om hans kurser! ;)
Kan du översätta Slo?
Min engelska suger..

Hehe, jag håller med Karolina, någon snäll som kan översätta?
Min engelska är inte så lite skit heller… 

står så mycket…men bland annat att han blivit åtalad ett flertal gånger för att han ljugit i böckerna. Bland annat om vildhästen "shy boy" som han gör en join-up med. Han hade tränat med hästen en månad och sedan släppt han fri för att fånga in han på nytt då Tv kom, och låtsades då som om det var en vild häst som han gör join-up med.
Dessutom har han berättat massor om hans uppväxt, att han blev misshandlad av sin pappa och alla hatade honom och stötte ut honom, men det har dom av hans släktingar som lever helt tagit avstånd från. Den mannen är fylld till bredden med skitsnack!
det är även hans egen släkt som har berättat att saker och ting ej stämmer som han säger/skriver 
jen, det var typ det jag menade… :p
#7 haha, jag såg det sen jag skrivit 

han tillhör ju inte mina favoriter precis.. den mannen vet man inte riktigt var man har..
Okej, jag personligen tror inte på något av det som stog där.
Jag har sett han "live" och är en stor beundrare av honom :) Jag tycker han är en otrolig man! Jag har sett vad han kan göra så det finns absolut inga tvivel för min del. Men jag accepterar också andras åsikter.

Okej, låter inte så trevligt :/ #10 Var har du sett honom?