Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 1076 ggr
lisette
0

kyrkråtta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja det är jag nu efter att ha betalt alla räkningar och varit på ullared… *suck*

hittade ivf täcken som jag skulle ha.

oskars regntäcke passade dock inte. ett ofodrat med hals. han har ju jätte bred bringa, gick inte att knäppa täcket.. *suck* tur att man har en far som har en häst som behöver täcket…

han fick ivf ett fint fleecetäcke.

lisette
0

bragobus fick ett likadant… *fniss* han ser ut som en dinosaur, eller ngt…

__iE
0

oskars täcke va fint :P
brago's också såklaart ;P

lisette
0

o jag måste bara visa nadjas sovstil igår kväll…

lisette
0

jag föll verkligen för oskars täcke. han ser sååå himla mysig ut i det… :D

__iE
0

mhm, det passade verkligen honom ! :) :P

CBA
0

#3 Oj så trött man kan vara he he
Katter, hundar och barn kan ha de mest märkliga sovstilar :o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

bubbelbubbel
0

fanns det mycket reflexer där borta i ullared ?
ska åka dit snart. måste ha till mig.
och kanske en grimma med. hm. hhaa.
oskar blev toksöt, förr visso var han toksöt innan med, men det täcket, hihi. och brago. ja, haha, han ser nog lite ut som en dinosaurie ;) men lika söt ändå :)

lisette
0

ja där fanns reflextäcke för 99:- 4 benreflexer för 49:- brösta, men den kolladej ag inte priset på. sedan en väst för runt 50 lappen tror jag..

bubbelbubbel
0

aah, måste kollas upp. måste ha en himlans reflexväst. men dom jag hittar är inte sånna jag letar efter. haha. dumma jag.

lisette
0

dom hade faktiskt jackor med massa reflexer för 200:-!

varför skriver jag här när jag har dig på msn? *puckad*

bubbelbubbel
0

hoho, så att nån annan får reda på att det finns billiga reflexer ;)

lisette
0

*flina* ja just det, så var det ju! :D

bubbelbubbel
0

hoho, ja vi höjer ju stämningen ! :)

lisette
0

*asgarv* ja det behövs ju verkligen… *korkar upp lite champange och bjuder på*

men jag får ju inte dricka…*suck*

CBA
0

Jag kan göra dig sällskap lisette efter helgen. På söndag ska jag göra mig fattig på julklappar till två barn och make samt kläder till ett bröllop vi ska på.
Pengarna hinner precis landa på kontot så är de väck :o/

bubbelbubbel
0

haha, du kan dricka alkoholfri ! :)
usch, jag är också med i kyrkråtteklubben snart, har dock kommit *STOLT* nu ska det bara inhandlas. sen är jag väl pank. BUHuuuuu…

LinaN
0

Lisette, hittade du ngn grimma till harryplutt?

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

lisette
0

helt sjukt så fort pengarna försvinner. det är skrämmande..

CBA
0

Inte nog med att det ska handlas julklappar så har vi lyckats med att ena sonen fyller år 2,5 veckor efter självaste julafton :o/
Min mamma fyller dagen innan honom också.

lisette
0

man får ju se till att planera… :D det ä det jag gjort

bubbelbubbel
0

haha, CBA, min johan fyller 27 januari, mamma 31 januari lillasyster 7 februari, det är rätt tajt efter julafton det med…:)

lisette
0

#17 det skrev jag till dig på msn ju.. :D en grön med läderdetaljer för 70:-

gejsa
0

Hon vill inte ha msm hon vill skriva här.Flört

Faxlin
0

Låter som bra priser. Dock kan alla dessa bra priser dra iväg och göra en fattig i alla fall :-)

Kan inte direkt säga att man ser fram emot det där jättehålet som julklapparna gräver i plånboken varje år ,-) Men man måste väl följa strömmen. hihi

Jag köpte faktiskt en mp3-spelare i dag i julklapp. Super bra pris, liten och behändig. Så jag har tjuvstartat lite. Annars far vi alltid iväg dagen före julafton i vild panik. Ihop med alla andra som också är ute i sista stunden. Om folk kunde lära sig att planera sin inköp bättre så blev det lite mindre trängsel för mig som alltid är sen ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LinaN
0

åhå :) gwoddie, men ajg ahr inte vart hemma på 2 dygn nu så onte konstigt jag inte fått ngra meddelande på min msn ^^ ska vi bara se om min dator krashat eller ej också….

Maja
0

Hahaha.. Ääähh.. :P Brago var ju hur söt som helst i sitt täcke!! ;)

bebbe
0

Jag blev av med 2200, det blev mest grimmor, raggsockar, vanliga sockar, långkalsonger, och en del tröjor, samt lite rengöringsmedel och hårvårdsptodukter, det springer fort till pengar, men 4 smockfulla stora kassar fick jag, så jag är nöjd,

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

bebbe
0

Ett foto på Lisette och hennes arbetskamrat när dom kollar in hästtäcke, (kolla in Lisettes mage, fin va)

bebbe
0

Här står Lisettes svägerska och vaktar våra kap medans Lisette hämtar bilen.

lisette
0

#24 hmm sa du inte emot dig själv lite? ;) men man får mkt för pengarna. det är sjukt… jag o min svägerska pratade om att ta våran combicamp nästa sommar. åka upp dit med barn och gubbar. så när vi är på ullared får de ta ungarna o sen kan vi ta ungarna om de mot all förmodan vill dit…

bubbelbubbel
0

åååh, långkalsonger måste jag köpa, smart bebbe !!
och militärsockar. hm. jag måste dit snart. haha.
jag ska dit en eftermiddag har jag bestämt, passar mig perfekt ! :)

Faxlin
0

Fusk att ni bor så nära ju.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LinaN
0

Lisette, nu är du bra virrig, är grimman grön som du skrev här ellerBLÅ som du skrev på msn?

lisette
0

grön.. jag är förvirrad det är sant! ;)

gejsa
0

#29# Shitt vad mycket ni har köpt.

Emmelie
0

Oj, det var inte dåligt vad kassar det fanns =P.. Får man från var det är ngn stans ni har hittat så mkt prylar?

Emmelie

__iE
0

#36, Gekås (kallas o ligger i Ullared) ;)

jen
0

jag viill också dit ju Ledsen

undrar om det går att muta gubben Oskyldig

CBA
0

Lisette- Jisses du har ju 5 månader kvar väl ?!
Jag fick oxå en bauta mage båda mina graviditeter. När jag var i 5 månaden trodde folk att jag skulle ploppa när som helst. Jag fick börja ha mammabyxor från första månaden :o/
Men visst är det mysigt med magen ;o)
Passa på att njut av den nu för om några månader kommer du inte kunna varken äta, andas, sova eller vara mer än 5 meter från en toa pga AKUTA kissnödig attacker :o)

lisette
0

aja CBA den är inte sååå stor. tröjan är stor faktiskt.. så här såg maggen ut den 22e..

jag kommer fortfarande i mina byxor, men har köpt mammatröjor på ullared… ;)

#38 du får be snällt.. ;)

lisette
0

så här var det i v 6

CBA
0

Så här såg min mage ut på julafton -04, jag har då 3,5 månader kvar enligt ultraljud.
Sen kom han ju 5 veckor för tidigt och då var min mage på bristningsgränsen :o/

Btw, det är jag och min mamma som försöker få den jäkla kulan att INTE åka ner i hålen…lite fusk skadar aldrig :o)

lisette
0

det var tom en tjej som stod och tittade på mammakläder som sa åt mig lite snorkigt "det här är mammakläder". "jaha, jag kan väl få köpa fast det inte syns så mkt än?" frågade jag… snorkmamman såg lite förvånad ut.. ;)

haha jag skulle fråga vem som var vem! ;) du var ju enorm, såg nästan ut som tvillingar! :D

CBA
0

Lova mig bara att du inte börjar vagga när du går än på ett tag :o)
Det ser så lustigt ut när nygravida går och vaggar som äggsjuka hönor fastän magen knappt syns ;o)

Jo min mamma och jag är rätt lika :o)
Jag vet inte hur ofta som folk tror vi är systrar, dessutom har vi samma röst så det blev rätt många pinsamma förväxlingar (från båda håll) när folk ringde hem till oss när jag bodde hemma.

Eller *förvirrad* menar du tvillingar i magen ?
Det var jag rätt orolig för kan jag säga…min mamma är tvilling…hon har kusiner på sin pappas sida som är tvillingar samt farbröder som var tvillingar…så anlag fanns och jag var lika nervös båda graviditeterna :o)

Tigrou
0

Jag var till ullared och köpte mamma kläder när jag var i vecka 24, tyvärr var alla byxor förstora även när jag var höggravid jag trodde jag skulle bli mega stor och tog i lite i storlekarna.

CBA
0

Det var på gränsen att mina mamma byxor passade på slutet. Jag fick enorma märken på magen för att de satt så hårt och då hade jag ändå löst upp gummibanden i midjan helt :o/
Oftast hasade jag ner brallorna så de satt under magen istället :o)

sandraliz
0

#9 jag köpte nyss reflex sett på börjes.. har inte ens öppnat det än..hihi det var.. reflexväst,reflexband till hjälmen,2 reflexband till armarna,brösta,reflex täcke (länd) och 4 st reflexband till benen på hästen.. allt det kostade 199:- tror jag det var.. hm.. kan ha fel.. hästens sett kostade nog 199:- o ryttarens 129:-

eller ehhhhhhh …

kanske ska återkomma när jag är lite mer säker på vad jag köpt o vad det kostade..hihi vet iaf att det va på börjes..:-) alltid nått..