HÄST SAKNAS!
Vi befarar att en welsh ponny har blivit stulen i Smedstorp! (södra skåne) Om någon märker något ovanligt så snälla kontakta mej på telnr 0734-167503
Mörk fux, något tunn, 18 år gammal.
Hästen försvann igår utan ett spår. Ingen annan häst i samma hage saknas. Staketet är helt och inga tecken på att hästen rymt.
Alla upplysningar är välkomna!
Usch, då..
Har du ingen bild så kan det vara ännu lättare att känna igen honom/henne? Vilket kön är det förresten?
Oj, det är ett sto. Nej tyvärr ingen bild.
Trodde hon hade hoppat ut men inget tyder på detta. Inte min ponny, är en väns ponny. något mager som sagt men inte störbart. Himla snäll

Puttar!
Hoppas ni hittar hästen!!
Foto kommer senare ikväll

har ni inga spår alls, vad säger polisen om detta…. det är väll sorgligt att folk inte kan låta bli det som inte tillhör dem!!!!!
Hoppas hon kommer hem snart!!
Polisen… ja dom rycker på axlarna… inte ett spår efter henne. Har hon hoppat ut har hon hoppat över tre staket. Och eftersom det regnat så borde det finnas hovspår. Inte ett spår någonstans
Usch vad hemskt!!! Och i närheten oxå.. Sjukt att sånt kan hända, hoppas med hela mitt hjärta att ni hittar damen igen!
Lägg gärna ut bilder oxå så ska jag hålla utkik förresten

vad hemskt :O stackars ägare! hoppas hon kommer till rätta snart.
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Puttar för hästens skull
Hästen är återfunnen
kan jag tyvärr inte tala om, bara att hästen är välbehållen och att hon är hemma igen. Lita aldrig på folk!
Vad skönt!!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Gud vad bra!
Hur hittade dom henne? Var det någon som stal henne?
hästen rymde troligen och blev infångad av oseriös som inget sa

tur att allt löste sig!