Vinterbilder!!

*räcker ut tungan* hahahha sluuta göra om henne o mobba henne ^^ :D
Ska jag göra henne till lucia också? ;P

bahahahaha, hon blir väl finare då än nu iaf ^^,
Haha.. Såklart!! :P

Iiiiiiiih.. Sööööta!! :) Vill Caramello också bli tomte? ;) Hahaha..
Kan väl också bidra med lite (gamla) vinterbilder..
Här har vi Þerna
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

hahahaha, han trivs ganska bra som naturell ;) vad jag vet.. fixa du om du vill o orkar ;D ingen kan väl hindra dig ?! ^^

#10 och #12 - Musblackar är finast.. ;)
#11 - Haha.. Joo.. Strömavbrott!! ;)

Ballerina och Pigall :)

#17 - En Gustur ska ju vara fux ju!! ;P I alla fall Gustur hos mig.. ;P Iiih.. Du och dina fina islänningar.. :P
#18 - Nej, nej, strömavbrott kan hindra mig från att hålla på med Photoshop.. XD Haha.. Duuuu… MSN fungerar inte nu.. :/ Sorry.. *mac* ;P

#20, okeey, ajja skyll på det ;) ;P
#20 Haha neej.. Brunblack eller svart.. En häst i grannstallet. ^^ Eller ja, han är såld nu. :P Det är han på bilden i alla fall.. Och ja, han är svart.. i sommarpäls. Sorry att det inte är nån vinterbild.. Men liiiite snö kan man faktiskt se. ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Vilka fina bilder alla har! Har inga, måste ta när det kommer snö!
Gillade Juve & _iE´s …:P

#7 Charmig kan man lugnt säga att hon är. Fast hon var inte värst den dagen i hagen. =P
#22 - Haha.. Äääh.. Jag håller kvar vid fux.. ;P
#24 - Aww.. En till islänning!! :D Snyggt!! :D
#25 - Haha.. Ojdå!! :D

Fina bilder alla har!! :)
#30 - Snygg teckning!! :D

Vi har inte fått en gnutta snö i år än.

fina bilder alla har :D

#33 Tack :)
Usch, blir ju nästan deprimerad av att titta på alla bilder.. Vill inte ha snö. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lykka och Uno är jättefina :)

fina bilder :)

vilka mysiga bilder alla har!!
vi har bara regn, regn och mera regn för tillfället ( förutom idag då solen faktiskt skiner för första gången på väldigt länge. men lyckan är inte långvarig för i morgon kommer det tydligen mer regn! ) så jag har inte kunnat ta några härliga snöbilder på mina älsklingar.
#46 Här har vi inte heller snö.. Därför man tar gamla bilder. ;) Några av de jag visade upp är flera år gamla. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#47 jag har inga gamla bilder på damen då jag bara haft henne i 3 veckor.. kanske har nån på valacken i snön.. hmm får leta lite..
#48 Hehe nej, då är det ju inte lätt. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport