Äntligen =)

Jätte kul grattis.
-Men lugn och cool i alla lägen (änn är han bara tre år..vänta och se..)
-Min dartmoor hingst var cool till 8 sedan bytte vi stall och han blev hingstig.
-Hoppas bara det är annorlunda med din då.
-Ska du spara honom eller göra valack av honom eller vad är planerna?
-Så nyfiken.
-Önskar er så mkt lycka till.
Massor mvh Linda
Ja jo det är mycke möjligt att han ändrar sig men *peppar peppar* så är han mer intresserad av mig,sambon och dom andra personerna i stallet än hästarna och väldigt lätt lärd,och har redan accepterat mig som ledare 
Men den som väntar får se 
Om jag ska spara honom eller inte vet jag inte, har inte bestämmt mig ännu, står på vid vägkorstet och ska välja rätt väg…
TACK SÅ MYCKET =)
MVH JoJo o Studsen

#2 Har han kvalat?
-Vad heter han?(Vore kul och titta in på STC (vi är ju även trav människor..)
Ha det gott!

Han kom ju i går så….. Det tar nog ett tag innan han har acklimatiserat sig. Sen så………
Jag kunde inte ha min Sorro kvar som hingst längre än till han vara lite över året.
Carola
Va kul :).. Det är alltid skojjigt med lite nytt.. Har du fler bilder på honom? Skulle vara kul om man fick följa med och hållas uppdaterad medan han växer :)
Eve
Eve : visst kan jag hålla dig/er uppdaterade med bilder och info =)ska ta lite bättre bilder idag så jag kommer förhoppningsvis att lägga ut bilder och info om dagens träning lite senare =)
JoJo*