Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 507 ggr
LinneaG
0

Jul i stallet?

Hallo,

Ska julpynta lite i stallet i helgen.
Någon som redan har börjat?

Eller någon som gör det?
/Linnea

AndersE
0

Julpynta redan? Nä, ställ'et i stallet i stället…

Flört

gejsa
0

Har ställt en adventsstake i fönstret. Vet inte om det blir så mycket mer i år. Dom andra verkade inte ha lust eller tid. Så jag sa att själv gör jag det inte iaf.

Normalt brukar vi ha granris runt taket med kulor och band. Vi sätter upp en massa pynt på väggarna. Bl a granris med röda band ihop så att det blir en fin dekoration i fönstren osv.

Nåja, får tänka på att hästarna bryr sig nog inte så mycket. Det är ju mest vi som vill ha fint.

Carola

Oskar
0

Borde inte ni som kan det där med hästar se till att tomten får ett par schyssta arbetshästar i stället för de där spinkiga renarna han använder? :)

Oskar
http://resor.ifokus.se

pinoccio_03
0

har julpyntat idag!! =0)

gejsa
0

#3 Har en väldigt schysst draghäst här hemmaSkrattande. Men tomten har inte varit här och frågat.

Carola

Mandysan
0

Hej!
Nä, inte så här tidigt!Glad
Ska börja runt tredje advent med granris å sånt.

jen
0

en vecka innan jul pyntar vi med granris, kulor och glitter ovanför boxarna.

sätter upp lite tomtar i fikarummet/sadelkammaren.

det blir så mysigtKyss

Linda
0

#3 Helt klart han kan få några kusar av mig ist..Ja menar Rudolf borde väll få pension..Ha,ha

gejsa
0

#8 Va f.n har han inte frågat dig heller? Tomten alltså.

Carola

Eve
0

Jag har också en häst som kan dra släden åt tomten, men han har inte frågat mig heller, Lykka måste vara mycket bättre än en ren med röd mule

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Linda
0

#9 Nää jag tror han bojjkottar vår töntiga sulky..hi,hi..

gejsa
0

#11 Men han har väl egen vagn till alla fina julklappar?! Skrattande

Älskar_hästar
0

Jag ska vara tomefar med Rudolf på lucian i stallet där jag rider!Skrattande Hoppas inte den riktiga tomten pensionerar Rudolf, då får ju jag skutta själv omkring på volten när dom sjunder "Rudolf med röda mulen .. " Räcka ut tungan

Linda
0

#12 ja..det tänkte jag inte på..hi,hi