Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1714 ggr
Linda
0

Hur hittade ni hit?

-Jag blir så nyfiken hur alla medlemmar hittade hit.

-Snälla berätta!

mvh Linda

Stenis
0

Det var Matilda som hittade hit och som sade han hon hittat en sida som drevs av en tjej som hade en häst som hette Soya, så glatt skuttade jag hit och blev kvar!

Jag gillar nybyggarandan som råder på hela iFokus!

Linda
0

-Jätte kul att du hittade hitSkrattande

CejCej
0

Det var någon på hastnets forum som länkade hit för jättelängesen och så blev jag medlem men glömde av det men nu är jag tillbaka:)

Rökkvadis
0

Det var "gejsa" som berättade om det här forumet, eftersom vi har pratat lite privat genom buke så tyckte hon att jag skulle börja här istället….. sagt o gjort…. nu är jag här o tycker att det är bra här alla är trevliga mot varann o man får hjälp om man undrar över nått….

Linda
0

#4 Ja min filosofi är och kommer alltid vara att man ska ha trevligt med sina hästar även här inne därför väljer jag att komentera eller ta bort stötande inlägg.

-Vet man inte hur man ska bete sig eller vara socialt trevlig har man inget här att delge.

-Så tack alla trevliga medlemmar.

Med vänliga hälsningar Linda

snöflingan
0

Jag blev tipsad att bli medlem, vilket var en himla tur :D

reddie
0

Det var genom Kiara som la ut en länk på hastnets.se disskusionsforum.

Det verkar vara ett härligt gäng här inne och en bra stämning.

Hoppas det fortsätter såGlad

Rökkvadis
0

Jag tipsade världens goaste tjej Irpa2000 vi har häst i samma stall, hon är en super duktigt junior ryttare som verkligen har framtiden för sig iaf när det gäller hästar o hennse lilla irpa är nog den mysigaste hästen jag har träffat o har super fina gångarter, det är så roligt o se för dom passar verkligen i hop och hon har även ridit in den hästen själv… så jag är glad att hon oxå väljer o skriva här inne eftersom det är ett super bra forumGlad

JoJos
0

någon som la ut en länk på hastnet

Alexandra
0

via en annan snack sida,på hästnet där det var en "brutta"som tipsade.

Håller med att denna sida är bra mkt roligare,med egen sida och allt där man kan skriva om sin totto och sig själv samt att man kan läsa andras "historia"ochså

Alexandra

Matilda
0

Det vara någon som skrev om det på buke. Så jag tänke "Jag kikar väl in" och här blev man kvar.

Man kan ju inte annat än bli beroende av detta trevliga toppenställe Skrattande

Sedan är det kul att de blivit lite mer liv här!

[slo]
0

carcar fick in mig på foto-avdelningen först, men sen hamnade jag här också :) Läser väl iofs mest…

*L*
0

Kiara berättade för mig och sa att det gick bra att köra dubbelt e med i hastnets forum ochså men det funkar inte så bra

gillar detta forum bättreSkrattande

gejsa
0

Du Linda mejlade privat till mig och sa att du hade öppnat detta och att jag var välkommen.

Väldigt roligt att vara här.

Tack för det.

Carola

pippi
0

Kiara tipsade mig :)

love_nisse
0

Har länge varit inne på hastnet .. Och då var de en som länkade hit o så blev jag fast härRäcka ut tungan

HH
0

samma här, hastnet..

Guernica
0

Hej! Det var Sungria (som hon heter här) som tipsade mig om den här sidan! :)

Sungria (som hon då heter här:P) är min kusin! :) Jag har vart och ridit på hennes fodervärd-häst =)

Surviver
0

Hej,
Jag läste också tipset om den här sidan på Hästnet. Jag har mest läst foumet där och inte svarat så mycket, kallade mig E;o) där de få gånger jag skrev något. Toppen sida det här tycker jag!

jen
0

jag hittade hit från ett tips på hästnet.

Mandysan
0

Från hästnet precis som många andra!
Jag är ny här men jag tycker att det här forumet verkar seriöst.
Jag kommer sluta skriva på hästnet och skriva här istället!

jen
0

#21 samma här =)

eleonor
0

Hej!

Blev tipsad av Kiara!

Irpa_2000
0

Hej!!!

Jag blev tipsad av Rökkvadis en helt underbar tjej..OskyldigSkrattande

SilverTail