Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1210 ggr
SilverTail
0

Känner alla varandra här inne???

jaa det verkar så..Fundersam  Ingen som bor nära Borås??

gejsa
0

Nja, så är det kanske inte. Jag känner Linda för hon köpte mitt sto som heter Soya för 1-½ år sedan. Charlie på listan är Lindas gubbe.

Stenis har ägt Soya före mig.

ByeByeSandy försökte jag fixa en fjording åt förra sommren. Det blev inte riktigt som vi tänkte. Hon är släkt med Linda.

Rökkvadis känner jag från Bukefalis. Vi har mejlat mycket privat bl a. Sedan tror jag inte att jag känner fler. Eller??

Carola

Kiara
0

Hej jag bor i Göteborg och har bara träffat två här live. Man lär känna varandra ganska bra bara genom att skriva. Vi är några som kommer från hastnet.se och på något sätt så är vi gamla nät kompisar.

*L*
0

Jo känner och känner jag har inte träffat någon IRL men som kiara säger e vi gamla nät kompisar :) jag bor ochså i göteborg

Stenis
0

Ja, jag "känner" Gejsa och LInda lite eftersom att vi alla har haft och en har turen att få äga världens bästa häst =)

matilda känner jag irl då hon är min svägerska heter det väl?

Matilda
0

Japp, tror de heter så…

Känner då Stenis irl eftersom hon är tillsammans med min broder.

Eve
0

Jag tror inte att jag känner någon här inne ordentligt. Har däremot träffat "ByebyeSandy" då jag provred hennes Sandy i somras.

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

LinneaG
0

Hmm, ja de ja känner´eller har träffat är:
Eve - var som sagt och provred mitt sto i somras
Linda - en underbar vän som har hjälpt mig med allt!
AnnaR - en vän som ja delar stallet med.
Sungria - en vän som står i Lindas stall
Julia - lilla syster
Jenny - klasskompis
ak - hade hennes häst med min i somras
Carro - fd. medryttare
Charlie - Lindas sambo
Evelina - systerdotter till min pojkvän
Freddan - provred mitt sto förra sommaren
Lilla_My - träffat hennes häst mer än henne själv
Petra - syster till pojkvän
Rebecca - Lindas granne som ja träffat någon gång
Robin - pojkvän =)
Sandra - medryttare

De är de jag känner =)

SilverTail
0

ok jag va också ganska mcke på hastnet innan men jag tycker det ballar ur så när det är lov i skolorna m.m  kallade mig för //ST\\ någon som kanske känner igen det..?  Är även på bukefalos..samma nicka som här..

Men man kommer väl lära käna mer när man har varit här längre.. är ju ganska ny..Glad

Rökkvadis
0

Jag har ju träffat gejsa sen förut genom buke o vi har väl pratat mycket privat.

Sen har jag ju pratat med matilda genom det här förumet och sen med dig (silver tail) oxå, har alltså inte träffat någon personligen men det skulle vara roligt nångång.Glad

Linda
0

-Vi kanske kan hitta på någon ridsport iFokus dag till våren…

Rökkvadis
0

Självklart! skulle vara roligt o se ansiktena på dom som man pratar medGlad

Kiara
0

Ridsport iFokus dag? Var lägger man den landet är ju stort.

Linda
0

-Ja du..Kanske en sommar dag när semestrar drar i gång på något hästevemang eller så, då kanske det går att dra folk.

mvh Linda

..bara en tanke..

Kiara
0

Knabstrupper riksRäcka ut tungan

Linda
0

-Varför inte..

CarCar
0

Det låter som en bra idé tycker jag, då kommer jag :)

Kiara
0

#16 kommer inte du på riks då blir jag Gråter

SilverTail
0

vart går det rikset då??finns det inget "roligare" typ som alla tycker om.. och i mitten av sverige i såfall så är det rätt vist..hehe

*L*
0

ja det skulle vara jätte roligt med sån dag!

Kiara
0

#18 tar vi Östersund så åker jag direkt Skrattande

gejsa
0

Varför inte Eskilstuna? Då har iaf jag närma dit. ha ha

Carola

Kiara
0

#21 jag är uppvuxen i Östersund, nu har jag ca 80 mil dit men det är mitten av vårt land Skrattande Kungälv är en trevlig stad då kan jag rida ditFlört

*L*
0

götborg eller sthm

SilverTail
0

göteborg..hihi

Linda
0

-Nja eftersom vi finns belägna i stockholm tycker jag väll huvudstaden.

-Men det dröjer väll ett tag till så man vet ju aldrig.

mvh Linda

*L*
0

ja…

Eve
0

Varför inte på Apassionata?

Linda
0

#27 Ja det skulle jag verkligen vilja gå på, vet du om den går nästa år igen?

mvh Linda

*L*
0

ni borde göra tröjor som man kan köpa;)Skrattande

Linda
0

Kanske till nästa år ska föreslå det.

mvh Linda

*L*
0

ja;P

Kiara
0

#25 ja du, hur ska man tolka detta ett forum är väll en del av hela www eller…är det inte som en förening skapad av medlemmar eller är vi till för er…oj vad jag känner mig lurad…

Linda
0

#32 Nej ni är ju vi..Oj då blev min formulering fel..det var inte meningen.

Med vänliga hälsningar Linda

Rökkvadis
0

Tycker det är liiiite för lite islandsfolk här *ler* hmmmmm…. skulle kunna rekomendera någon islands evenmang…. men jag misstänker att jag blir nedröstadFörvånad

Kiara
0

Det kunde ju vara kul om det är på rätt avstånd, då är man ju inte mitt uppe i att ställa ut, jag är ingen trevlig människa på riks, tror jagOskyldig

*L*
0

å varför är då inte trevlig då?Glad

CarCar
0

#35 Jag tycker inte att du är otrevlig på något sätt, men självklart är man upptagen med sitt eget när man ska ställa ut och grejer.

Kiara
0

#36 Det är så att jag gör en stor grej om året och det är RIKS och då har jag laddat i ett år och tränat hästarna och en månad före RIKS så är jag så fokuserad, att all min fritid går åt till hästarna. Sen kommer dagarna och då har jag bara mig själv och hästen i huvudet och när allt är över så får min man köra hem för jag har migrän. Tro det eller ej men jag formligen älskar att åka till RIKS och jag skulle aldrig vilja vara utan det.

#37 Det är ju bra att det inte märks men jag är fruktansvärt inne i mig själv. Jag är en tävlingsmänniska, jag älskar att tävla och förbereda mig och gå in och försöka göra mitt bästa sen spelar det ingen roll var jag placerar mig, bara jag gjort mitt bästa.

Linda
0

#38 förstår hur du menar när jag tävlar får hela min "armè" rätta sig efter mig och då är jag nog alldeles för självupptagen med mitt..Fundersam

mvh Linda

*L*
0

#38 alla är väl tävlings människor

fast jag e värst:P

Eve
0

#28 - Den går i Maj :)

Linda
0

#41 Då har jag tid att planera-Perfekt mvh Linda

jen
0

Gladhej, jag känner nog ingen här. Jag är ny här och har även jag varit på hästnet som blivit tjafsigt, jag brukar även vara på bukefalos.

jag bor i Sörmland

gejsa
0

#43 Ser att du bor i Sörmland. Inte långt från mig faktist bara några mil. Jag bor i Gillberga utanför Eskilstuna.

Carola

jen
0

#43 ligger det nära hällberga?

min lilla shettis finns där =)

jen
0
jen
0

#43 var utanför e-tuna? min shettis bor i hällberga =)

själv bor jag utanför Katrineholm

gejsa
0

#47 nej Hällberga är på andra sidan stan. Du åker ju förbi Lista och Gillberga från Katrineholm. Först kommer Stora Sundby sedan Lista och sedan Gillberga.

Har du lånat ut din shettis eller? Känner några i Hällbega faktist. Har själv haft min häst stått där på 2 ställen innan vi köpte gård.

Carola

jen
0

ja, hon är utlånad till Nina Henriksson

gejsa
0

Känner jag inte igen iaf.

Har hon eget stall eller står hon inackorderad någonstans?

jen
0

hon har eget stall, hon bor bakom nån islandshästuppfödning nånstans utanför hällberga

gejsa
0

Ok! Då vet jag var det ligger.

Carola