Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketthoppning
Läst 939 ggr
Moxiie
0

Lokala hopptävlingar

hejsan!

Jag kikade runt lite på sommarens tävlingstermin efter lokala hopptävlingar som skulle kunna passa mig och mitt halvblodsto.. Utbudet var tyvärr inte såå stort.  Hm, det jag undrar är, om jag är medlem i ett distrikt, t ex Upplands ridsportförbund, kan jag då anmäla mig till en tävling som anordnas av en klubb inom ett annat distrikt?

taaack på förhand! :D

Cilla89a
0

du kan tävla var du vill i Sverige ;)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Moxiie
0

#1 Härligt! Skrattande tusen tack :)

Splachfotografen
0

#2 vilken klubb är du medlem i? :P Tävlar med i Uppland fast på ponny. Ska börja fota på tävlingar som jag har nära till. Är själv medlem i Tierps Ryttarklubb.

Moxiie
0

Jag har inte tävlat på ett antal år så jag är faktiskt inte medlem i någon klubb för tillfället, men nu börjar det bli dags för nya tag ute på banorna! :) Kan hända att det blir just TIRK för mig också, då jag bor i Örbyhus inte långt ifrån Tierp Skrattande

Moxiie
0

ojsan, gick in på din sida och såg att det ju var Linda som red Fortuna lite när vi precis flyttat hit :o kul! :D allt bra med dig?

/Klara :)

Splachfotografen
0

#4 bli medlem i TiRk du (; många trevliga ryttare och finns många olika tränare runt om.

#5 nejemn tjenare! :D blev väldigt förvånad när du bodde i Örbyhus. Har lite minnesförlust på vem du är, har inte riktigt placerat dig än (; jora det flyter på, hur är det själv? :)