sadel säljes.
Har nu bestämt mig för att kolla intresset om någon vill köpa sadel.Har en Wintec Flatback med luftbossor(eller vad de är) som jag nu ska sälja pga. den inte längre passar min häst.Har legat på en fjording och de vita järnet sitter i.Det svarta järnet som följer med när man köper den i butik finns också. I köpet så ingår alla papper,stigläder i syntet,svarta och de vita järnet + klämmor till byte av järn och en sadelrengörnings spray som ändast är använd några få gånger.Nypris är 5000 :- (när jag köpte den) och hade nu tänkt mig 4000:- eller bud. Sadeln är svart, inte den färgen på bilden.

putt

putt
köpt sadel nyss lite i panik, sedan att mamma ville det! Annars hade jag varit sugen!

#3- aha okej ;)
Har du sålt den ännu? =)
Åhh det är precis en sådan jag vill ha.. Har en Wintec Pro dressyr och jag älskar den. Men jag har ingen egen häst förtillfället så jag får nog hoppa :( Men kan rekommendera både dressyr och denna, då min kompis hade en sådan till sin ponny och jag fick rida i den :)
vilken stolek är det svarta järnet??… bilder på själva sadlen, och hur gammal är den