Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 579 ggr
HH
0

Hundar..

Håller ni inte med om att det borde finnas en sida för hundar också, det hade vart skoj.

MVH HH

Pia
0

Ja det är vi flera som tycker:) I avvaktan på det så finns det en liten hundrelaterad avdelning hos oss på Katter… http://katter.ifokus.se

Linda
0

#1 Mina medlemmar får givetvis gärna även skriva hund här inne också..

gejsa
0

Ni ska väl inte börja slåss om saken? Eller…..

*skrattar högt*

Carola

ThomasH
0

Så här är det med hundmänniskor. Det finns tonviss av hemsidor som uppförare och hudägare besöker, det finns massvis av hundchattar. Jag vet, för jag har frågat min sambo som föder upp både Riesensnaucher och Dvärgschnauzer om hon inte var intresserad av att att starta ett hundar iFokus? Men nej, de har fullt upp med de olika rasklubbarna och egna hemsidor.

gejsa
0

´Visst är det så Thomas!

Jag tycker nog att så länge innan någon har lust att starta någon hundfokus. Så kan vi skriva på både ridsportifokus och även katterifokus. Fast jag tycker nog om någon frågar mig att det passar bäst i katterifokus.

Carola

Pia
0

Jag slåss inte:) Nej, nej. Det är mer en information om att jag sedan ett tag lagt upp en grupp samt artikel-kategori som heter hundrelaterat. Även om mycket hästfolk har hund och katt, så upplever ialla fall jag det som katt och hund är lite "samma typ av husdjur". Och jag tycker det vore toppen med en alldeles egen hund-sajt förstås!:)

gejsa
0

#6 Visst vore det bäst med en egen. Men jag tycker att det passar bra så här också. Det blir så många sajter att hoppa till annars. Jag sitter här med ett långsamt modém så det tar lång tid att byta sida för mig.

Carola