Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 1090 ggr
jackiejohn
0

Hjälp med att hitta avkomman?

Jag har ju länge letat efter uppgifter om mitt stos avkomma och har nu hittat henne http://www.asrp.se/hingstar/veronasgerswin.html på den här sidan och det står såhär:

2005 sto, brun u.Jackie John 97-4763 - Josefin John 93-05-9067.

Och det står att hon ska vara reggad hos ASRP men ja hittar ingen stanns där man kan gå in på hästar och få fram stamtavla och så…vill veta va hon är för nåt vem henns pappa är o.s.v. hon är finns inte i STCs register där mitt sto Jackie John är reggad inte heller i blodbanken elr blå basen Rynkar på näsan Ja vill så gärna hitta henne! snälla ni som kan elr vet hur man letar hjälp mig!

Tack på förhand! Glad

Splachfotografen
0

Jag gjorde en stor upptäckt när jag registrerade en ridskoleponny på Haststam.se, då fick jag upp hela stamtavlan, hans helsyster och vilka raser han var korsning av. Mycket spännande kan jag säga så varför inte prova att skicka in där? (;

[Nesslan]
0

Gerswin står iallafall på Stuteri MW i Väröbacka i Halland. Annat kan jag tyvärr inte hjälpa till med då jag inte är insatt i ridponny. Lycka till!

WinterPrince
0

Kontakta registratorn i ASRP. De brukar vara hjälpsamma!

jackiejohn
0

joo men ja har ju inge uppgifter om hästen mer än de som står i länken "/

jackiejohn
0

Va smart ja är! x) hennes pappa ÄR ju Verona's Greswin RP 136! haha

[Nesslan]
0

#6 Haha ja, det trodde jag att du visste? :) Riktigt fin är han förövrigt!

jackiejohn
0

7# haha ja läste de ju flera ggr men de koppla aldrig förrän nu x) ja visst är han fin Skrattande