Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 907 ggr
LinaN
0

Lägesrapport i VBG

Harry stormtrivs, Skötaren är upp över öronen förälskad i honom.

Han lyfter samtliga ben på kommando nu när hans hovar ska kratsas. han lyder skötaren och är genomgullig typ.

Känns jätteskönt att det löser sig trots ja gitne är där.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

bebbe
0

måste kännas bra för dig, det gör det i alla fall för mig när jag tänker på att harry som var en av mina absoluta favoriter hamnade så rätt här i livet…hos dig

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

bubbelbubbel
0

skönt för dig linan ! :)
alltid kul att veta att han mår bra, och det måste ju verkligen vara roligt för dig med bebbe, som "fixat fram" en bra häst :) hihi
(haha, så roligt det lät)

lisette
0

jag tycker att lina ska tacka mig, hade det inte varit för att jag känner till hennes smak så hade hon aldrig sett harry.. :D *fiskar lite efter komplimanger* ;)

tessa
0

Vad roligt för er Lina, härligt!! =)

reddie
0

du är duktig du Lisette Flört

bubbelbubbel
0

exakt reddie ! så du är duktig lisette ;)

tessa
0

haha, då tycker jag också att vi passar på att skänka en tacksam tanke till Harrys mamma och pappa, som såg till att föda en så fantastisk son! ;)

lisette
0

*garv* ja när vi ändå håller på lixom…

LinaN
0

*krama om Bebbe* jag blev ju rent rörd :D

Jag är också tacksam för skötaren, hon ringer och rapporterar elelr meddelar via msn så fort det är något. :)

OCh det ska bli skönt o komma upp till VBG snart så jag kan börja rå om honom igen. Samt att få lov att börja bo in sig där :P

Tessa, kommer du på inflyttningsfesten sen ? :P

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

tessa
0

Självklart kommer jag Lina, detta måste ju firas rejält minsann! ;)

När kommer ni upp tro? Snart hoppas jag, innan både fyrfotingar och tvåbenta regnar bort.. ;D