Globen 2006-12-01
Igår var jag på Stockholm Horse Show!
Det var riktigt kul och verkligen värt pengarna! Och sååå snygga hästar! Jag och Sandra satt och dregla! Bara rös när vissa kom in på banan.
Ridsportmässan var också Ok! Bara lite jobbigt med så mycket folk. Men jag köpte med mig ett transport grimskaft och transportskydd och lite hästgodis.
Någon som var där igår?

Ska dit i morgon. Fanns det mycket fina saker på mässan?

Såg matinén nyss på tv.

måste säga att jag är VÄLDIGT besviken! gbg horse show är 1000 ggr bättre!
jag var där igår, på showen mellan 15.00-17.30
mässan i globen var ju nästan obefintlig, knappt inga stånd, gick över allt på 20 min… i gbg hinner man inte gå över allt på 1 dag… showen var helt okej annars…
så inget mer sthlm för mig, håller mig till gbg istället!
Då ses vi kanske i gtb då Milli! :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

#4 ja, det kanske vi gör
har vart där 2 år i rad, och det kan man säga är värt pengarna! lite närmare också. och gbg känns lite mer hemma för mig :)
fast verkligen inget fel på showen i sthlm, men det var ju inte alls lika stort som gbg, fast det har väl inte funnits lika länge?
Jag satt och kollade på det på tv häromdan, tycker det var ganska tråkigt faktiskt… In genom grinden, springa några varv och sen ut igen… Det var lixom inget mer. Nej, tacka vet jag göteborg! Fast ska nog bara ta några varv på mässan i år :)

ja o en kompis var där lördag(matiné) o söndag(dressyr) vi tyckte vad vad så bra så vi nästan började gråta på matiné, och vi tyckte ju såklart att det var skit kul på ridsportmässan, men vi har ju aldrig varit där förut o så så vi vet ju inge bättre : P
Slo, Det är ju hästmässan som är det roligaste! Ska också dit på Göteborg Horseshow. Och har jag tur får jag gratis biljetter in på mässan, så slipper man betala det ialf. Brukar nämligen få det varje år ;)
Globen är ju helt klart bättre än gbg! Fast jag saknade Agilityn och shettisgaloppen detta året :/ men, haha John W dansade i bara kalsonger i maskeradhoppningen, mohahaha, vilken syn :D
Nej lilla du, Globen är inte bättre vilket faktiskt kan bevisas genom en omröstning på det - http://www2.ridsport.se/t2.aspx?p=89713&x=1&a=892921
Sedan vad Du tycker är en annan sak..
ÄH!? Jag sa vad jag tycker, jag skiter väl fullständigt i vad alla andra tycker liksom..
Ja, det var precis vad jag skrev i min sista mening? Men skriver man som du gjorde får man räkna med argument. Tycker du var otrevlig i ditt inlägg, var det verkligen nödvändigt och ta i så?
Var där i sön på showen. Var sämre än den brukar.
Pausen var för kort, hann bara köpa ett hundkoppel till Doris på Börjes.

va inte på topp iår tycker jag men vissa inslag va bra