SKURNA HÄSTAR
Håll koll.
Under de senaste dygnen har ett flertal hästar blivit skurna i Nossebro, Vara, Stora Leverne mm. Han kör en vit Saab-900. Reg.nr. och namn finns. Ger sig på stora som små, ston, hingstar, vallaker, inne som ute, dag som natt. Han har varit aktiv till och från i många år häromkring.
Håll koll.
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

Men om dom har sådana uppgifter ska det väl inte vara så svårt att haffa idioten?
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

I vilket landskap ligger detta? Shit, nu blir jag orolig :O

Dior, vilken fin hemsida ni har 
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

hm, så det har kommit reg. nr och så nu? då borde det väl som sagt inte vara så svårt att ta honom?
hände här i lidköping inatt också, samma man antagligen, för det är ju samma bil.
har flyttat mina änglar närmast huset, så jag har koll på dem!

#1 Problemet är nog att man måste ha bevis nog för att polisen överhuvudtaget skall göra något. Detta har ju aldrig varit något som prioriterats, direkt.
#2 Västra Götaland
#3 Tack!
/Therese.

#5 Tack gode gud att det är långt härifrån!

Kommer ut en artikel i Aftonbladet om det i morgon….
/Therese.
Bor en bit därifrån som ur är… Hoppas de får fast honom med hjälp av allmänheten eller åtminstonde skrämmer honom lite med att det kommer ut i tidningen! =/
Hakuna matata!

Såg det på shetlandsidan. Är så arg så jag kokar.
Självklart vill man inte ha nån dåre som skär sönder hästar, men tycker att det är en fruktansvärt sjukt av någon att gå ut med ett sånt här rykte och sätta hästägare i ren skräck.
Det var "Dagens Ris" det. Ett helt jäkla fält!
/Therese.

#10 hihi jag kan inte låta bli att skratta åt
"Det var "Dagens Ris" det. Ett helt jäkla fält!"
HAHAHAHAHA
// Marielle
-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..

nämen, vad hämskt att hitta på sånna saker! Tur att vårat stall är både larmat och låst på natten ändå!

Idioter som kan hitta på ngt sånt!

i NLT står det att det är falsklarm, men en tjej som har häst hos mig hade fått hjälpa till att flytta hästar från ett bete där en häst blivit skuren. jag vet inte riktigt vad jag ska tro. tror att det hänt något, men inte på alla dessa ställen som det sägs.
för ca en år sen hände en sån grej i Eskilstuna som var sant känner ägarn till hästarna en var tvungen att avlivas om jag minns rätt.