Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 619 ggr
Cevir
0

Ang. GHS!

Hej!
Ang. Globen HorseShow, ni som vart där flera år irad nu! Vet ni om man kan betala med kort där? Elelr ska man betala med kontanter när man köper nånting?
/ Sara

/ Sara & Casper

Thinka
0

kontant, vissa matställen tog kort. Om dom inte ändrat nu. Var ju inte dit förra året. Men året innan så var det kontanter som gällde.

Cevir
0

Okej, Tack! Var där förra året, men mindes inte om man kunde betala med kort. Ska du dit iår?

/ Sara & Casper

1111
0

Satsa på kontant! Är flera som tar kort, men eftersom det är bärtbara system och många som tar ut, bättre att betala kontant. Satsa inte heller på att ta ut pengar nära Globen, utan ta med dig längre ifrån ;)

Cevir
0

Tack ^^ Lär finnas ändel tjuvar där just då så.. :P
Vilken dag ska ni dit? :)

/ Sara & Casper

Lyrik
0

Ska dit på söndag kvällen. Tar med pengar för att shoppa i pausen =) Undrar hur mkt man ska ta med, räcker 1500 kr?Fundersam

Luthien89
0

#5 beror ju på vad du ska köpa :) Jag tar med 4000 kr fall i fall, förra året tänkte jag ta ut pengar men det gick ju åt skoogen, så ja fick låna..

Lyrik
0

#6 Har allt just nu både till pållen och mig, men man kan ju alltid fynda =)

Min syrra var nere i Göteborg i helgen, åkte förbi Ullared på vägen ner, så hon har köpt stalljacka, ridbyxor, ridvantar och stallstrumpor till mig.

Cevir
0

Är det nånting speciellt ni alla ska handla? :)

/ Sara & Casper

Cevir
0

*Putt*

/ Sara & Casper

Lyrik
0

Kanske ett nytt täcke Räcka ut tungan

SarahPeace
0

Bara en fråga .. Finns det nånstan i globen som man kan låsa in saker ?

Lyrik
0

Tror det. Jag har bara släpat på allt man har köpt i Annexet =(

LinneaG
0

Jag har aldrig varit där förut, så det här bli första gången!

Cevir
0

#11, Det finns det säkert! Antar det iaf :) Annars blir det kanske lite krångligt för dom som köper mycket. Får hoppas att det finns!
#12, Okej :S Brukar du köpa jätte mkt eller? :S
#13, Okej, vad kul! :) Vilken dag ska du dit?

/ Sara & Casper

Lyrik
0

I år blev det bara ett hundkoppel =)