Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1009 ggr
Anna
0

Hemsidor säljes

Jag hjälper dig gärna att ordna en hemsida som du själv bestämmer hur den ska se ut, vilka funktioner den ska ha osv. Kanske en hemsida till ditt stuteri/stall, eller varför inte bara en personlig sida om din/dina hästar?

Har kodat många hemsidor de senaste åren, bl.a min egen, www.annaattlid.se, www.hastfotografen.se, www.emmahaag.se, www.hannastridsberg.se. Jag har flera på G, vill du se mer exempel kan du kontakta mig. Jag gör både enkla och mer avancerade hemsidor beroende på vad du vill ha.

Om du berättar hur du vill ha det gör jag gärna på det sätt du vill, men jag kan också komma med nya idéer. Tillsammans kommer vi fram till hur hemsidan blir så bra som möjligt!

Hemsidepaket 1
- Enkel layout
- Kodning av layouten
- Gästbok
Pris: 200:-

Hemsidepaket 2
- Layout
- Kodning av layouten
- Enkelt fotogalleri
- Gästbok
Pris: 300-400:-

Hemsidepaket 3
- Avancerad layout
- Kodning av layouten
- Valfritt fotogalleri
- Gästbok
Pris: 500-600:-

När hemsidan är färdig hjälper jag dig gärna om du undrar någonting. Vill du ha en färdigskriven guide som du sedan kan gå in och läsa i om du undrar något tillkommer 50:-.

Jag gör alla sorters hemsidor - foto, hästar, stall, stuterier, ridklubbar, bloggar… Allt vid visat intresse! Jag kan även göra bara layouter till dig om du sedan vill koda själv.

För mer info eller beställning, maila fotograf@annaattlid.se.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Zadeira
0

synd att man inte behöver en hemsida ;)

WhoCares-01
0

jättefina sidor men ja jobbar på en egen =)   men du är verkligen duktig

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

Cilla89a
0

du gör otroligt fina hemsidor, Anna!!!

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Anna
0

Tack hörni :)

annaattlid.se

Elshira
0

Jag brukar vara ganska händig med typ html~ osv. Men vad jag skulle behöva är väll egentligen bara en bra grund, för att sedan kunna pyssla ihop och greja lite själv, men vad behöver man för program för att bygga hemsidor som t.ex din egen? Eller behövs inte det…? Har ju sett folk som har typ webs.com hemsidor men fixar till det jätte bra med en "riktig" startsida som man sedan klickar vidare på för att komma in på hesidan osv, skulle även vilja ha musik uppe vilket jag iofs kan ha nu med men så fort man byter sida börjar musiken om… Vad skulle du ta för att ge mig en lätt grund och sedan lite koder och andra "bra att ha" grejer för att fortsätta att utforma den och ändra allt efter som?

Hakuna matata!

Anna
0

#5 Mejla mig på fotograf@annaattlid.se så fortsätter vi där :)

Jag kodar inte med något program utan "för hand" och det har jag alltid gjort. Själv föredrar jag webbhotell hos Manufrog (100:-/år) och domän (.se-namn) hos Loopia (100:-/år), det är det jag har till min egen.

Jag kan även koda på typ freewebs.com som är det vanligaste gratisdomänet, då kan man döpa om sin hemsida till Dinhemsida.webb.se eller Dinhemsida.info.se eller Dinhemsida.webs.com t.ex.

annaattlid.se