Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 919 ggr
bebbe
0

God förmiddag 28/6

Puh, redan 28 grader varmt, skönt att vara inne i ett svalt stall och måla, fast ännu bättre hade det fötstås vait att ligga och löga sig vid havet Flört

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Anna
0

Goddag, idag har jag legat på stranden mellan 12 och 3. Badat och solat, underbart :)

Nu ska jag ta det lugnt ikväll, läsa lite ur min favoritbok på balkongen kanske, titta på film…

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Maja
0

Idag har jag lastat in tre ton hö i stallet, sopat och tvättat rent.

Sedan hamnade jag visst i hängmattan och där har jag legat sedan jag kom hem. ;)

bebbe
0

#2 Det är du väl värd Glad

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

bubbelbubbel
0

det har inte blivit många knop gjorda idag, varmt som attan och jag har bränt mig, som vanligt :D

Birke
0

Hej hej :P Idag har jag tvättat hästar i värmen, vilket inte ens syntes sen när dom kom ut igen.. Men, men. Sen har jag badat o nu, strax, ska jag rida :P

kaka1234567
0

Jag har hjälpt mamma/pappa att måla om huset.Sen bada jag med min hund.Nu ska mamma åka och köpa pizza.

_Mvh kaka
_

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

lisette
0

god kväll!

har kommit hem efter en dag i solen. var i vikhög och badade med famlijen och vänner. igår var jag ute och svängde de lurviga. =)

Katter3
0

Idag har jag skurat duschen. Det var inte så kul kan jag tala om för er, varmt och jobbigt.
Red en rätt lång runda på Draumur också. Mamma och min äldsta bror följde med, riktigt trevligt! Draumur var på sitt allra bästa humör idag. När vi galopperade kändes det bara så bra! Han var verkligen jätteglad!
Men när vi red längs stora vägen en bit blir man ju besviken på vissa bilister. De saktade inte ner det minsta! Draumur bryr sig inte nämnvärt, men det känns ju ändå obehagligt… Men det var skönt att mer än hälften av bilisterna saktade ner i alla fall.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se