Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1129 ggr
emsems
0

maskeradhoppning..

vi skall den 16 december ha en maskeradhoppning här. några tips på vad jag och mirran ska vara? (om vi ids klä ut oss) något lätt att fixa men liten ekonomi, och inte allt för skrämmande saker (första tävlingen ihop)

Lyrik
0

Jag har tävlat i maskeradhoppning en gång med min förra häst. Kommer ej ihåg vad vi var utklädda till, men vi vann iaf själva hoppningen.

När vi hade 10 årsjubleum i den ryttarförening jag var med då, hade vi "Hästen genom tiderna". Då var jag och Lyrik bönder!Glad

Lorita
0

Indian fixar man lätt med fjäderskrud köpt i en leksaksaffär och lite smink och fransar på kläderna, lätt att rida i också.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

jen
0

Emil med sin Lukas kanske? en klassiker Flört

eller Zorro den maskerade….. Cool

vi vill se bilder sen på hoppningen ju!!!

lycka till

Cydonia
0

Vad är det för färg på hästen? Om den är brun kan ni ju vara pepparkakor eller något… =)

emsems
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hon är denna färg

lisette
0

ja det är ju klockrent med pepparkaksgumma o häst!

Eve
0

Ja, faktiskt! Hennes stjärn kan ju agera korint :D

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Eve
0

Annars kan man vara en bebis.,. det var en kompis till mig nån gång.. Hon gjorde en blöja av tyg och en mössa.. är man riktigt ambitioös så kan man ju ha en napp också

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Cydonia
0

Tänk, vilken snilleblixt jag fick. Pepparkakshäst! =P
Se upp så ingen blir hungrig bara…

Qabang
0

Vad sägs om pirat då? Skrattande

lisette
0

försöka sätta fast enorma linser på pållen o sätta bomull på hästen som föreställer det här vita på pepparkaksgummarna.. vad häftigt! :D linda in träns osv i bomull…

Gyllan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hehe,, ja kanske oxå ska vara med på maskeradhoppning SAMMA DATUM.. men säkert inte på samma ställe.. och ja har ingen anning va ja ska va,, ni har många roliga idéer hahaha ! :) min polle är kritvit..förslag?? :)

haha undrar va min mamma skulle säga när hon är med på bild ;P inte så fin och hon (ponnyn) är inte så gul lite dålig kvalitet..

__iE
0

#12, isprinsessa ? isbjörn ? ;P

Gyllan
0

smart hehe isprinsessa lät fint " hehe men va ska vi ha för "utstyrsel"? hehe klänning blir väl ganska svårt hehe,, och min ponny ska hon typ ha glitter på tränset och så eller? :)

lisette
0

#12 prinsessan i narnia! :D

SarahPeace
0

ohh lisette vilken idé du kom med =D,  Tyckte den var skit bra idé :D , Tänk vad fint det skulle b li om man verkligen läger ner all tid man kan på att bli så lik prinsessan i narnia :D  Skulle ju bli succsé :D

LinaN
0

Sarah Peace, Om du har en skruttig sammetshjälm kan du ju köpa vit glitterfärg och spraya den vit :) för hjälm måste du ju ha på tävlingen….

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Lorita
0

Wiemona
0

Man blir ju helt "knabstrupper-sjuk" av de bilderna!

Lorita
0

#19 Gillar du knabstrupper, föl ocksåFlört eller lite sommar? Vi har ett riks om året ocksåSkrattande

Wiemona
0

Helsköna bilder. Dessa hästar sticker verkligen ut i mängdenSkrattande

Lorita
0

I mitt stall är majoriteten av hästarna knabstrupper (två av tre) och efter att ha ägt en knabstrupper ett tag, så blir det färgmässigt som vilken färg som helst man ser inte färgen man ser hästen. Nu älskar jag rasen just för vad den är det är mycket personliga hästar även dom som är enfärgade Flört

__iE
0

#14, man kan u ta ett vitt lakan elr annat tyg o göra om, kanske inte blir så fint, men det 'flyger' nog lite då :)
o ja, glittrigt sådär skulle bli tufft! :)
kanske spraya även en hjälm som LinaN sa :)

*fantasifantasi* :P

Gyllan
0

SMART.. #23 hehe.. de måste ja värkligen fundera på :) hehe de låter så skoj ! :D :P

NinaToy
0

hahaha jag var pippi en gång och min vita ponny lilla gubben, jag hade röda utåtstående flätor med fräknar i hela huvet samt pippis kläder och hoppade barbacka på en vit ponny som jag målade svarta prickar på med målarfärg och skrev lilla gubben och pippi långstrump på hans bak. ;D HAHAHA.

Gyllan
0

Haha ännu en rolig idé,, nu börjar d bli förvirrande här hehe :) ajja,, nåt ska ja väl komma på ! :P