Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1943 ggr
JenD
0

OT RIP M.J.

Min sambo väckte mig imorse och berättade att Michael Jackson har avlidit. Usch vad hemskt!

Oavsett mångas negativa åsikter om honom måste alla hålla med om att han är ett musikaliskt geni och en legend.. Han är ju King Of Pop!!

Har vi några fans här?

_Rest in Peace Michael Jackson
_

In Our Darkest Hour In My Deepest Despair Will You Still Care? Will You Be There? In My Trials And My Tripulations Through Our Doubts And Frustrations In My Violence In My Turbulence Through My Fear And My Confessions In My Anguish And My Pain Through My Joy And My Sorrow In The Promise Of Another Tomorrow I'll Never Let You Part For You're Always In My Heart

Vänlig hälsning

Jennifer

Arabiska Fullblod iFokus

** Pressure makes diamonds **

elin
0

Jag är inget direkt "fan's" Men som sagt, sedan barnsben har man vetat vem han var. Verkligen mycket tråkigt!

R i p.

/Elin

Marrsson
0

Han va mitt allt när jag växte upp! Jag läste hans biografi i femte klass :) hihi världens bästa bok tyckte jag då!

Det är verkligen en popikon som går i graven… Han är ju grunden och förebilden till så många utav våra popidoler idag..

// Marielle

-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..

Rita-S
0

Jättefan är jag inte, men han gjorde otrolig bra och lyssnebar musik, och det är ett tap för kulturen att han inte fick va med oss längre.

Han var kungen. Obesägrat och obestridligt kungen av pop.

Vila i frid

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

jsca
0

r.i.p

Berlau
0

Tycker att det är synd..

Jappeloup
0

R.I.P. men synd att det skulle komma nu, han hann väl inte med en enda av sina avskedskonserter i sommar? "/

Maja
0

Oerhört tragiskt.. En av de största har gått bort! Jag själv är ett fan av hans musik och detta var verkligen chockerande!

JenD
0

#6 Ja hans turne skulle starta 13 juli om jag har fått rätt info.. Synd att han inte hann med den :(

Vänlig hälsning

Jennifer

Arabiska Fullblod iFokus

** Pressure makes diamonds **

bubbelbubbel
0

jag såg honom på ullevi 97. och det är ju något som jag är glad för idag, för mig tillhör han en av dom artister som man "ska" se om man för möjlighet så klart.

men mycket tråkigt är det, 50 är ju ingen ålder..

Cilla89a
0

jag blev lite paff :O hörde på rix fm senast igår att han ska ha konsert i sommar med 12.000 sawaroski stenar som var värda 12 miljoner kornor ;)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Birke
0

Hur gammal blev han? Hörde att det var ngt med hjärtat. R.I.P

Marija
0

#11 50 år blev han!

Rip

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Birke
0

#12 okej

Anna
0

Jag satt uppe igår natt när jag fick veta detta, wow vilken chock. Överallt stod det att han var död men ingen kunde bekräfta det. Vid 2-tiden igårnatt bekräftades det av CNN.

R.I.P

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

joooossan
0

Precis som #14

Josefinejumpforjoy.blogg.se

lisette
0

när jag vaknade 3.20 hade jag ett sms från bubbel och jag rusade ner och satte igång datorn för att se om det var sant.

började faktiskt gråta. jag tycker vi har förlorat en enorm artist och det grämer mig att jag inte fått se honom.

Peppe
0

Mamma kom in till mig igårkväll och sa att han gått bort :/

Fan kan jag väl inte kalla mig, men jag tycker som många andra att det är en stor förlust, och jag känner att jag gått miste om något stort som inte sett honom live.

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Yessica
0

Jag är inget fan av honom, men klart det är ledsamt att någon gått bort. Rynkar på näsan

R.I.P

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Alexaandraa
0

Är verkligen inget fan, men ändå tråkigt när någon dör.  Även om man inte är kändis -.-

R.I.P

pippa__
0

Började gråta n unär jag såg på nyheterna, det gjordes en liten tribute till honom.

Underbar artist, och som många sagt, ingen ålder att dö i… Gråter

jackiejohn
0

läste i tidningen förut och där stod det att han hade hudcancer som han försökte banta bort…han var 1,79cm lång och vägde under 60kg….,

Tragiskt han är en legend men inte min idol precis…

R.I.P

bubbelbubbel
0

#16, du var typ den första jag tänkte på när jag läste det!

kaka1234567
0

Ja va ett fan jag älskar hasn låtar.

P.I.P Michael Jackson

_Mvh kaka
_

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

jn84
0

Michael Jackson är ju liksom Michael Jackson. Känns som en oerhörd förlust att han gått bort!