Jag har en bild på en häst som stod på ridskolan som jag red på för ett par år sedan. Det var en väldigt speciell häst som ingen tyckte om, men som jag fullkomligt älskade. Detta var en häst som lärde mig mycket och som jag hade ett speciellt band till.
Tyvärr finns han inte längre, men han får leva vidare i min Avatar! =)
Min Avatar är ett självporträtt som jag tog för ett par veckor sedan.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Min Avatar är en bild som jag tog på mig själv och min ponny med mobilen :) Inte så himla bra men det är en bild på oss tillsammans iallaf :D
Kan inte göra den stor som ni gjort men..
Min Avatar är på min islandsunghäst. Hon är född 2008 och är en egen uppfödning.

#2 Jättefin!
Min Avatar är en bild på mig och Kallegubben.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Min är flera år gammal. Har inte blivit av att jag bytt bara. Föreställer tre av mina shettisar, har inte nån av dem kvar längre tyvärr…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Min Mangis, som tyvärr fick tas bort förra vintern/våren (19:e februari 2008)
Jag har en bild från i mitten av april då jag hoppade på banan tsm med en kompis. :) Vet inte vrf jag har den som Avatar, men det är en av bilderna jag kan kolla på och tänka "Fy sjutton vilken snygg häst jag har!" :D

min Avatar är en bild på mitt halvblods sto adeline
Skicka PM till personen som lägger ut fotot om ni vill kommentera det!
Trevliga kommentarer om bilden eller motivet är självklart okej, men övrigt kan ni ta via PM!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

min Avatar föreställer våran hund som blev påkörd i februari. Hon blev bara drygt 2 år gammal =(
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Min avatar är på min nya häst Keja Winter Prince. Bilden är tagen -på besök hos uppfödaren, han var lite väl närgången för att få några- bra bilder. Men en fin avatar blev det.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km