Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 785 ggr
Cilla89a
0

OT falsterbo kombinationsbiljett.

någon som vet hur man beställer kombinationsbiljett till falsterbo? på ticnet kan man antingen beställa på hoppläktare eller dressyrläktare Foten i munnen

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Cilla89a
0

det blev minsann två trådar? :S

bubbelbubbel
0

nu är det minsann bara en kvar Glad

Cilla89a
0

är det ingen som ska till falsterbo? :O

JenD
0

Jag ska :) Men det finns bara en biljett till onsd som jag ska på så det måste vara den som är komb :S

Vänlig hälsning

Jennifer

Arabiska Fullblod iFokus

** Pressure makes diamonds **

Cilla89a
0

#4 det är fri läktarplats sön-ons ;) då krävs det inga biljetter..

JenD
0

Aha haha då är jag med, har aldrig varit där innan :) Då är jag inte till mycket hjälp..

Vänlig hälsning

Jennifer

Arabiska Fullblod iFokus

** Pressure makes diamonds **

dominic
0

Jag ska till falsterbo hela veckan. Har endast läktarbiljett på hoppläktaren fredag och lördag. De andra dagarna löser vi områdesbiljett. Nån kombinationsbiljett hittade inte jag heller, men jag vet de har haft det tidigare år.

Cilla89a
0

#7 det står på hemsidan (falsterbos) att det finns kombinationsbiljetter, men sen på ticnet måste man välja antingen hopp- eller dressyrläktare :(

får väl helt enkelt ringa ticnet imorgon.

dominic
0

Ja det är nog det enklaste att göra.

Cilla89a
0

#9 man var tvugnen att ringa och beställa kombinationsbiljetter ;) så nu är det gjort :)

dominic
0

Det var ju skönt att du fick tag i biljetterna du ville ha, vilka dagar ska du gå in?

Cilla89a
0

#11 måndag, onsdag, torsdag, lördag & söndag :)

Mangis
0

Ni som ska dit - glöm inte besöka Ridtravarförbundets monter och kolla på alla fina bilder på våra duktiga ridtravare!

dominic
0

ska bli. Det brukar ju bli ett och annat varv bland alla tälten. Åh nu är det inte så länge dit…………..Sommarens höjdpunkt!!

joooossan
0

Jag jobbar alla dagar förutom fredagenObestämdGråter

Josefinejumpforjoy.blogg.se

fridak
0

jag ska ordna så jag kan vara där ons,tors och fredag. har lyckats en dag och har troligtvis den andra klar också så nu är det bara sista dagen som jobbpasset ska bytas bort på:)