ingen som söker hopphäst ?
Provade en häst igår, sto -99 e. Lys de Darmen ca 163cm, tävlad upp till 130. super trevlig till den som vill ut o tävla o komma hem med massa priser. Snäll o trevlig i all hantering ! Säljes förmånligt pga tidsbrist.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
en liten videosnutt på henne

Är det du som säljer henne?
// Marielle
-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..
jag hjälper till ja 
Helt OT men jag måste fråga varför du aldrig bär hjälm? Jag moraliserar inte då jag vet att det är rätt vanligt i kretsarna kring svårklassryttarna att man skiter i hjälmen..
Bara nyfiken på varför, ser du sämre, blir det för varmt. Ja varför?
Jag har nämligen aldrig sett en film där du rider med hjälm..
Som sagt endast nyfiken
lite OT e det allt :-) Jag e nog bara lat tror jag, världens sämsta ursäkt kanske JA men jag använder faktiskt hjälm med, alltid på nya hästar som jag inte känner och unghästar som kan skoja till det. Men det e klart att man ska ha hjälm det e ju inte så att jag på något sätt förespråkar att rida utan hjälm på nåt sätt! men det e ju upp till var o en så länge man e myndig!¨
Mvh
Louise
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här har jag hjälm :-)
Ta daaa! Lite hetare pålle?
hon e jättefin den lilla skruttan!! :-) hon flyttar till stockholm på lördag,k blev inte så långvarig i stallet :-(
Den lilla bruna är superkäck men behöver banta lite o komma i form, fast å andra sidan därav priset, hon har ju ändå gått 130 och är bara 10
#0 Vart finns hästen?
Pris?
Hur är kondisen? Ev skador?
Skulle gärna vilja se film med en anna ryttare. ( gillar inte din? ridstil)
Tycker även att hästen verkar bära sig dålig, går o slår med huvudet.
Men hon kanske är omusklad? tidbrist o bantning skrev du ju så :P
#9 har pmat dig