OT - bilder på PBL :D
här kommer lite nya bilder :D på min häst Payback Lady! :D
Vet inte hur många som är intresserade egentligen :D

Hej hej!
De ser ut att vara en jätte trevlig häst :) Hur hög är hon?
// Marielle
-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..
Inte för att va elack eller något sådant.. hon e otroligt fin, men det skulle inte skada om hon gick upp några kilon.
hur gammal är hon?
# 4 Skulle den här hästen vara för tunn ?
Jättefin!
Tycker inte hon ser speciellt tunn ut i hullet, däremot mer muskler behövs :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#4 Nä för tunn är hon väl inte? Hon ser ju smäcker och snygg ut i kroppen. Sen kanske kortet är missvisande eftersom bakdelen är lite längre bak i bilden.
// Marielle
-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..
nä det va jag som tittade för fort på kortet, ja tyckte skuggan på magen va revbenen. hehehe…
nä men lite mer muskler som #6 skrev va va ja tänkte på… hehe som sagt ja skrev annat…
hon e jätte fin

#3 - tack så mkt, hon är ca 168 i mkh. ;D växt 4 cm sen jag hämtade henne för ett år sen.. Och hon är ändå 10 år, pga undernärd osv osv så har hon växt :D
#6 - tack så mkt, ja, hon är inte igångsatt än, eller jo, men under vila nu ;D deet kommer de kommer ^^ Har inte tillgång till så mmkt möjligheter för tillfället då stallägaren inte sköter paddocken som han ska . grrr :@
#alla - om ni har kollat mina andra trådar så ser ni kanske skillnad på henne nu och då ;D jag ser hur som helst skillnad, och tycker de är jätteroligt med så mkt kommentarer :) fortsätt gärna :D Jag ör hursomhelst väldigt stolt över min häst och så som hon ser ut ;D men finare ska hon bli.. fortsättning följer, var så säkra ;)
Var kommer hon ifrån? Superlik en häst min kompis provred för ca ett år sen, lite mindre kanske.. Antagligen är det inte samma men lite läskigt ^^

#10 - för ett år sen stod hon utanför Göteborg, Kungsbacka..
Ser trevlig ut, vad är det för häst ? vem har du köpt henne av ?
#11 okej, då är det inte hon men det var lite kul eftersom den hästen hette lady (vet inte resten av namnet) så ^^

Gud vilken snygging :D
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#12 - skriver pm..
#13 - hon kallas lady, eller Grodan kanske du känner igen?
#14 - taackaar ;D
Nej det är nog inte hon för hon stod på orust för ett år sedan :)

Hon var jättefin =)
*** Kärleken övervinner allt ***

#16 - okeys, coolt om de hade varit henne annars :P
#17 - tack så mkt ;D