Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 546 ggr
Globen
0

Rida 2? =)

ÄR de någon som brukar rida två på sin häst? =)
Jag rider 2 på in, o han älskar de =)

Asagard
0

Jag och min syster brukade rida två på min fjording. Det är dock länge sedan, fjordningen är död sedan några år tillbaka. Tänk så mycket glädje vi hade av henne!!

Globen
0

=) man har så jävla roligt när man rider två=)..

AnTeX
0

jadu när vi har voltige e vi två ibland

Peppe
0

vi red 2 på Peppe några gånger förr men inte nu. jag kan inte ens rida honom själv barbacka längre… :/

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

LinneaG
0

har aldrig ridit två på den jag har nu. Men fjordingen som jag hade för 2 år sedan tog jag och Linda en kort tur på, eller snarare en bit på vägen.

Lina
0

På min ponny red vi två ibland men det är lättare och roligare att ha vars en så vi körde för det mesta ppå det

Paparazzi
0

På min f.d. sköthäst så red jag o. min kompis två på. Så himla skoj! :) Vi var 9-11 år gamla o. då också gska korta, och där sitter man på en häst som är tjock som en tunna och 170 hög. Vår gammla skrutt ^^ (sv.hbl.) Red lucia på honom oxå.. minnen… Sen skröt vi alltid med att han var efter Irco-Marco Oskyldig  Ojdå, det här hörde visst inte hit.. Men det får nog komme med ialf Räcka ut tungan

jen
0

när jag var liten red vi 2st på min fjording ibland, barbacka…

men jag skulle inte göra det nu

emsems
0

mirran är nog inte en häst detta passar så bra på

shirley
0

inte brukar. men jag å lillsyrran har gjort de på mina jag hade innan…

gejsa
0

När Elin var mindre så kunde vi skritta båda två på Gejsa. Men bara från hagen till stallet aldrig ut.

Junior86
0

Jag och mina kompisar har alltid ridit två på mina och deras hästar! =) Är alltid lika roligt, och speciellt att ramla av:P=)

Eve
0

Jag och en kompis red alltid ut två på min medryttarhöst när vi var små. Han var ett halvblod på 174 och vi två tjejer på 10 och 13 år.. Gud så kul vi hade, alla tre!

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

PimTheGreat
0

när jag var mindre skötte jag och min låtsaskusin en nordsvensk. Den brukade vi rida båda på. Vi gick väl i 5 eller 6 då….

Murre_Uddiz
0

jag o min kompis har ridit 2 i somras på ett halvblod o en nordus ca 1 km, skritt, lite trav. Askul! Garvar så man håller på att ramla av! ;D