Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 1288 ggr
Cevir
0

Snyggaste kändisarna?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!
Vilka tycker ni är de snyggaste kändisarna? :) Och varför tycker ni att dom är så snygga? Skriv och berätta! Bifoga gärna en bild också! :)
Jag har bara en kändis jag verkligen tycker är snygg. Och han är tennisproffs, Robin Söderling heter han. Jag tycker att han är snygg för att..hm..hans hår ser ut på ett speciellt sett, han är fina ögon och han har en gudomlig kropp ^^ Och spelar underbart :)
/ Sara

/ Sara & Casper

MiaMaria
0

Johnny Depp helt klart =)

SarahPeace
0

Johnny depp  Kyss

Alex
0

Säger som ovanstående, Johnny Depp. Speciellt som Jack Sparrow. ;) Sen ser ju inte Ashton Kutcher helt fel ut heller. Ska vi ta hästfolk så måste jag ju säga Stian Pedersen. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

E_hjo
0

Japp, Johnny Depp!
Och….. Gerard Butler! Sååå sexig! ;)
Å man får inte glömma….. Jake Shears!
Sångaren i Scissor sisters…. Åh jag döööööör! ;)

Fasen, jag tror att jag faller för lite äldre män…

Peppe
0

Johnny Depp som jack sparrow Kyss

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Maja
0

Inom sport - Fabio Cannavaro.. Ooooh.. Kan aldrig se för mycket på honom.. ;)
http://www.k2.dion.ne.jp/~akibonne/LOVELOG_IMG/FABIO20CANNAVARO.JPG
http://www.langfieldentertainment.com/images/july%202006/fabio%20cannavaro.jpg
Finns det någonting som slår honom? Nääääääe.. Men, han har fru, barn och är född -73.. :P Ääääh..

Inom film - Johnny Depp är okej, men verkligen inte sådär överdrivet snygg.. För tillfället så är det Mr. Rodriguez som gäller.. Titta på bilden så fattar ni varför.. ;)
http://www.pollymattos.net/archives/adamrodriguez

Inom musik - Donell Jones!! *dreglar*
http://image.listen.com/img/356x237/1/6/6/9/509661_356x237.jpg
Haha.. Påminner lite om mitt ex.. :$ Men sedan så kan man ju inte heller missa Corey Williams aka Latif, T.I. (i vissa fall), Jay Sean, Omarion, Marquez Houston, Nathan, Mario Vazquez, Ginuwine (iaf kroppen), Craig David, Avant.. Haha.. Det kanske räcker? ;)

Sedan får man inte glömma våran svenska favorit - Persbrandt.. Hans ögon är ju bara såååååå underbara.. :)

Inom ridning så måste man ju säga Stian Pedersen som Alex säger.. ;) Hahaha.. ;P

Maja
0

Aaaah.. Varför kan jag inte länka?! :'(

Peppe
0

Ne inte ger jag mycket för din smak Juve Flört hehe

Underlig
0

Johnny Depp och Orlando Blom, gissa om jag är Pirets of the Carriben-fan?

Alex
0

#6 Haha väntade bara på ditt medhåll om Stian. ;)

http://www.forsgard.se/images/globen/is33.jpg <333 De är ju nästan lika snygga båda två ;P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Maja
0

#8 - Jennie är bäst, Jennie är bäst!! *sjunger* Hahahaha.. Titta en geeeeeet.. Määäääääääääääää.. :D

#9 - Äääääääääh.. ;) Ja, ja.. Det innebär i och för sig bara att konkurrensen blir mindre.. ;)

#11 - Hahaha.. Säg den islandsryttare som INTE gillar honom då.. ;) Ja, perfekta paret.. Tänk dig dem tillsammans med dig på Þerna och jag på Máni.. ;P Hahahahahaha..

__iE
0

#12, jaaaaaaaagveeeeeeeet ;D bää .. msn din get ? ^^ PANG*

linasvovvar
0

Ingen slår Mikael Persbrant ( el hur han stavar ) Han är grymt sexig =0)

Maja
0

#13 - Hahaha.. Ja, det finns det någonting som heter.. Har dock glömt vad det är.. ;P

#14 - Jaaaaaaaaaaaa.. *dreeeeglar* Persbrandt.. :D

jen
0

ja, Johnny Depp är verkligen sexig…

sen gillar jag även Mel Gibson i unga år Flört

Murre_Uddiz
0

Gerard Way i My chemical romance, såklart!!!Räcka ut tungan   Såhär e han snyggast, men nästa som han ser ut nu…;)

Murre_Uddiz
0

Nutid

Maja
0

#17 - Nej, nej, nej, nej.. :P

__iE
0

#14-15, persbrandt ? ;O han 'r ju en gammal gubbe-- ÖRK :D ^^

Maja
0

#20 - Mitt ex var ju 26.. Fast å andra sidan så ljög han om det.. :/

Murre_Uddiz
0

Jojojojo, har typ 600 bilder på han, vi kan väl fixa nån tråd me d, så du ser alla snygga bilder ^^

__iE
0

#21, hahahhahahha :D xD jasså ? hur gammal va han eg. då ? ;P

Maja
0

#23 - Han sa att han var 18.. Men var 26 egentligen.. Dum som jag är så går jag på det.. :/

Peppe
0

kan ingen lägga ut bild på J Depp som J sparrow?

Emmelie
0

Ben McKenzie - http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=9616 

Adam Brody - http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=9618

Okej, jag har ide torka just nu.. men kommer nog på fler senare skall ni se =)

Maja
0

#25 - http://www.bridgesweb.org/NewFiles/images/s_photo/Jack%20Sparrow.jpg

#26 - Adam Brody är ju SÅ mycket snyggare!! :P

__iE
0
bubbelbubbel
0

men juve då, haha, det är rätt stor skillnad, och inte för att vara dum, men om han är 26 och kan dra ner sin ålder till 18…..barnslig ?
min gubbe fyller 26 om två månader, men det får man inte säga högt, han tycker han är för gammal..;)

jag är en sucker för chris cornell. så enkelt är det..
sen att han har en gudomlig  röst och att jag fördmoligen skulle kunna ge alla pengar i världen för att se honom…..eh.
vill ni verkligen se honom rekommenderar jag varmt Like a Stone-videon, äckligt bra låt, sjukt snygg chris…..

http://archives.thedaily.washington.edu/1999/093099/N992.chris.jpg

E_hjo
0

#28 oj, oj, ojoj, oj, oj ,ojojojoj, oj ,oj……….. Räcka ut tungan

jen
0

#28  jag såg honom senast igår på filmen Pirates of Caribean 2 Glad

men han var roligare och charmigare i ettan tycker jag..

Murre_Uddiz
0

Gissa hur gammal gerard e..

Peppe
0

36 :) *gillar talet*

Maja
0

#29 - Nej, men det är en lång historia….. Man måste höra allt för att fatta.. ;)

Peppe
0

jag har inte sett död mans kista än :( hoppas på julklapp :)

jen
0

#35 ska vi berätta slutet för dig ??Cool

hehe!! "retas bara"Flört

__iE
0

#34, jag vet ^^ (A)

Maja
0

#36 - Haha.. Gör det.. ;)

E_hjo
0

Död mans kista är ju heeeeeelt underbar!!!!!
Har nog ALDRIG skrattat så mkt i hela mitt liv! =D

Maja
0

Haha.. Nu kommer jag här med mina dumma kommentarer.. Pirates är inte alls bra.. :P Men ingenting slår Harry Potter.. Finns det någonting tråkigare? :D

jen
0

#40 nä, potter är faktiskt dö-tråkig.

Maja
0

#41 - WOOOOOW!! :D Äntligen någon som håller med mig!! ;D Haha..

Murre_Uddiz
0

haha, potta e ju blää:) just därför potta :P

jen
0

#42 ja, han som ska vara "den store Potter" men kan inte ens trolla ju, det är ju Hermoine som är den smarte ju

bubbelbubbel
0

ok då juve ;)

Qabang
0

Josh Harnett & Wentworth Miller (Michael Scofield i Prison Break)! Kyss

bubbelbubbel
0

mmm…wenthworth är inte så ful han inte….;)

RubHel
0

Johnny Depp helt klart =D

Alex
0

#12 "Tänk dig dem tillsammans med dig på Þerna och jag på Máni.." *dregeldregeldregeldregel* Fast.. kan inte jag få byta häst med honom.. Eller sitta framför honom på Jarl? Þerna kan ju stanna hemma! ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

geea
0

¤46 Va lustigt, jag satt och läste i genom tråden och tänkte…ingen har skrivit "mina killar" sen kommer jag en bit längre ner och så har du skrivit båda två!! Snacka om samma smak ;)

Alltså Josh Hartnett & Wentworth Miller!!!!

NinaToy
0

Robbie Williams (L) Och Johnny Depp.. :P Skickar med en bild som jag tog på Robbie Williams nu i sommar. :P

gejsa
0

#51# Oj, vad nära du måste ha stått när du tog fotot.

NinaToy
0

När jag filmade Robbie i somras. http://s38.photobucket.com/albums/e112/ninatoy/?action=view¤t=PICT0124.flv

#51# Ja, han var inte mer än en meter framför mig, jag stog längst fram, hon bredvid mig fick hans autograf. :/ Jag var i stockholm klockan 9 typ och konseren började vid 8… :P Men 11 timmar i den stekheta solen var helt klart värt det! :D

Denna bilden tog jag med… :P

Qabang
0

Vilken bra smak du har geea Skrattande

MiaMaria
0

#17 ja han är underbar!! Och underbar musik *smälter* Framför allt Dead från nya skivan, mumms!

Maja
0

#49 - Hahahaha.. Nej, nej.. Jarl och Stian SKA vara ett par.. ;) Det går inte att skilja dem åt.. Haha.. Så du får hålla dig till Þerna.. ;)

Maja
0

#53 - Aaaaah!! :D Jag skulle dö om han var så nära.. ;P Hahaha.. Uuuuuh.. Nice!! ;)

Cevir
0

Verkar som att alla tycker att Johnny Depp är snyggast ;P
Vilket är tur för mig, så får jag ha dne jag vill för mig själv ;P Skojja :P

/ Sara & Casper

NinaToy
0

#57# Ja känslan går inte att beskriva. :P Jag kunde knappt stå upp som mina ben skakade. :O En dröm som blev sann:D.

Neywaz
0

Juve - vilken snygging adam martinez var!!! *dregel*

Själv är jag lite svag för såna killar som är stora och biffiga med den där blicken… Som Vin Diesel t.ex The Rock är inte så fel han heller, men för gammal Oskyldig

Johnny Depp är för gammal för mig, men när han var ung så var han läcker! Detsamma med Mel Gibson. Han är nog den snyggaste gubbe jag vet ;)

NinaToy
0

Hur gammal ÄR johnny depp?

Murre_Uddiz
0

johnny depp e tråkig :P Och robbie williams då…*asg* blöö. Han e äckelpotta :) *nu kommer alla attackera mig* :)

lisette
0

håller faktiskt med om robbie williams,,, *hukar för nina*

Murre_Uddiz
0

Yes! Skrattande

E_hjo
0

#63 Men… men… men… men… HUR kan man säga att Johnny Depp är tråkigt??????? vaaaaa?
Hahaha =)

NinaToy
0

#63# och #64# :P Näädå. ska inte säga nått dumt. :) alla får tycka vad de vill.. :P Men jag är lite mer insatt i Robbie Williams än "vanliga" folk som bara läser saker om honom på internet och i tidningar. Har varit hans fan i 5 år och sett honom 2 gånger live, läst alla självbiografier om honom, kollat på alla dokumentärer osv… :) Däremot så gillar jag inte Take That eller Justin Timberlake… :P

Nån som hört Robbies "nya" låt She's Madonna? :P

E_hjo
0

#67 Den låten kallar jag SKIIIIIIIT!
hiohihihh

Kratern
0

#62 Jag tror att Johnny Depp är född 1963 (samma år som mig)

Så jag tycker ni kan överlåta honom till mig. Räcka ut tungan

Maja
0

#61 - Hahaha.. Jaaa.. Han är uuuunderbar!! :D Adam Rodriguez heter han ju.. ;) Haha.. Ääääh.. Kolla på CSI Miami så ser du honom.. :) Det är han som spelar Eric Delko.. Bror till Marisol Delko, som förövrigt är gift med Horatio i serien.. Haha.. CSI-fan.. ;)

AAAH!! :D Vin Diesel är u-n-d-e-r-b-a-r.. :D Och The Rock är ju nästan bättre.. ;) Mmmmm.. Haha..

Murre_Uddiz
0

#33 nee, han e 29 Räcka ut tungan

Murre_Uddiz
0

#66 joo, det e enkelt, bara att skriva robbie e tråkig:P Lätt som en plätt =D

Maja
0

#60 - Ääääh.. Robbie var väl inget.. Jag har minsann suttit i Leif "Loket" Olssons knä en gång när jag var tre år eller något.. ;) Hahahaha.. :D

Murre_Uddiz
0

#73 å vem e de? =)

Maja
0

Bingolottos förra programledare.. Eller om det var innan det.. Eller innan det.. Eller.. Hmm.. Någon gång var det i alla fall.. Runt 1992-1994 någon gång.. :P

Murre_Uddiz
0

Ok:)

bubbelbubbel
0

#67, jag kan fasen inte bestämma mig om den låten.
jag gillar pet shop boys, men en pet shop låt, med robbie om madonna….nja, det klingar lite….fel ?

Maja
0

Min älskling fick guldbollen i år!! :D

http://fabiocannavaro.it/en/photos/golden_ball/images/11880/original.aspx

Hahahahahahaha.. "Min älskling".. Hahahahahaha.. XD

NinaToy
0

#68# Det finns många som tkr den är bra.

#73# Jag hade inte velat sitta i lokets knä! :D HAHA..

#77# Lyssna på She's Madonna ett par gånger, den är riktigt bra. :P Pet shop boys har en tråkig refräng som man tröttnar på ganska så snabbt. Om man lyssnar på Justin Timberlakes låtar så är de jättebra första gången men man tröttnar supersnabbt på de. Robbies är det tvärt om blir bara bättre och bättre. :P Min mamma tyckte de var skit i början men jag tvingade henne att lyssna på de och nu tycker hon att de är bra… ;) haha.:D

Cevir
0

Rätt så många som har olika typer av smak iaf :P Men av nån anledning hakar alla upp sig på Johnnu Depp ;P Varför? :P

/ Sara & Casper

Alex
0

#56 Men jag kan väl få vara med dem i alla fall då.. Jag är så liten, det märks inte om jag sitter på Jarls rygg framför Stian, jag lovar..Oskyldig Jarls man täcker mig väl om inte annat. ;)

#59 Viggo Mortensen var läskigt lik Marilyn Manson på den där bilden, du. ;)

Oh, kom ju på en viktig person jag har glömt.. Ska bli kul att se hur folk reagerar när jag säger Kurt Cobain <3

Mvh Alex
Värd för Ridsport

bubbelbubbel
0

#79, men justin är ju skit !? haha.
jag har hört den ett par gånger och varje gång väntar jag mig Neils röst, och så kommer robbie….hm…..konstigt blir det.
ungefär som att dricka mjölk och tro att det är apelsinjuice…

Courage.C
0

Johnny Depp och Josh hartnett

PimTheGreat
0

Brukar inte tänka så mkt på just sånt här men Ben Affleck tycker jag är jädrigt snygg och charmig i filmen Jersey Girl

Maja
0

#81 - Haha.. Äääh.. Ska jag springa bredvid då? ;) Haha.. *vänta på miiiiiiiig* ;) Haha.. Hans man täcker t.o.m. Stian.. ;P

Ang. Viggo.. HAHAHAHA!! Mansons tvillingbror? ;)

Meeeeeeeeeeen.. Hur kunde man glömma honom? Cobain.. :)

lisette
0

JT tycker jag är övergrym sångare faktiskt..  hade gärna sett honom live.

#81 jamen titta vad lika dom var.. *Asgarv* orkar inte fixa D:

lisette
0

JT tycker jag är övergrym sångare faktiskt..  hade gärna sett honom live.

#81 jamen titta vad lika dom var.. *Asgarv* orkar inte fixa D:

Cevir
0

Någon som inte tycker som alla andra? :P Någon med nån annan smak menar jag? ;P

/ Sara & Casper

ronja
0

Säger bara.. Wentworth Miller !!!

Murre_Uddiz
0

Frank iero! Spelar gitarr i My chemical romance.Oskyldig…=)

Murre_Uddiz
0

haha..lite småkul..^^

Murre_Uddiz
0

å en sista..;)

Cevir
0

Han var rätt gullig faktiskt ^^ Men ingen jag hade valt kanske :P

/ Sara & Casper

Maja
0
Cevir
0

Han var rätt så fin ^^

/ Sara & Casper

Maja
0

Han ÄR fin (kroppen iaf ;)) och har en gudomlig röst.. ;)

Murre_Uddiz
0

I dont see…

Murre_Uddiz
0

#96 snackar du om gerard elr frank..? (bortsett från (kroppen iaf ;))  OskyldigHaha

__iE
0
Maja
0

#99 - Staaaackars liiiilla jaaaaaaaag.. :'( ;P

__iE
0

jaaaa ;D MSN din get ? ;P :D

NinaToy
0

#82# Varför förväntar du dig neils röst? :P

#89# Är inte han med i prison break? Igår så dog den absolut snyggaste tyckte jag… Vad är det han heter? :P

#98# Steven Gerrard?

Man väljer Johnny för han är så mystisk SEXIG:D haha.

Murre_Uddiz
0

Nej, nej, nej, nej! Gerard Way! =)

Maja
0

Alllleeeexxx.. ;) Kolla va snygg Stian.. Öhh.. Jag menade: Vad snygg Jarl är.. ;P

http://www.forsgard.se/images/globen/is34.jpg

E_hjo
0
Maja
0

#105 - Haha.. Va gulliga du är.. :) Tack!! ;)

Vem är det som har "skapat" iFokus? H*n kanske vet hur man kan länka från min dator.. ;)

E_hjo
0

#106 Tssssss! =D

lisette
0

fråga staffan juve

Cevir
0

Är, jag håller fortfarande på "min" Robin Söderling ;P

/ Sara & Casper

Maja
0

*Stian, Stian, Stian, Stiiiiiiaaaaaan*

Alex, var med nu!! ;P

Stian och Jarl är snyggaste ekipaget!! ;)

ronja
0

#102 ja han är med i prison break.. den andra killen är/var ju också ganska söt (minns tyvärr inte vad han heter).. iaf trist om han nu är ute ur serien!

Alex
0

#104 JAG VET! Jag var ju där och såg dem live till och med! :D F*n vad snygga de var, och du anar inte vad gärna jag ville rusa ner från läktarn in på arenan och ge dem en varsin grattiskram efter vinsten…….Oskyldig

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Alex
0

*Sjunger med Juve* ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Maja
0

#112 - AAAAH!! Var du där?! :D Bilder? ;) Haha.. Säg till mig nästa gång du ska se honom.. Snäääällllllaa?! ;) Haha.. Ääääh.. Han väntar på mig bara.. :P Hahahaha..

E_hjo
0

Cevir: Robin han bor/har bott (bor nog kanske inte längre nej…) Typ 1.5 mil från mejj surru ;)
Det slår du inte! hahaha =)

Alex
0

Jaa det var jag :D Blev blött i knät av allt mitt dreglande. ;P Har tyvärr inga bilder..:( Men hallå, VM i Holland? Då ska definitivt kameran med (och jag hade jag tänkt..)!

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Maja
0

#116 - Haha.. Ta med dig handduk nästa gång.. ;) VM i Holland - Diiiiit ska jag.. Eller vill.. Hmm.. *känner mig ensam* Alla mina kompisar rider varmblod och halvblod.. :/ De bryr sig inte om islänningar.. :/ Och nu när jag ska sluta rida i mitt nuvarande stall.. Hmm.. Aleeex.. ;) Får jag följa med? ;P Hahaha..

E_hjo
0

Meeeeeeeen! Jag har ju glömt: Josh Holloway (Sawyer i lost)
Har är ju så heeeet! =P

Maja
0

#118 - Haha.. Näääe.. ;)

Hahaha.. Kom och tänka på en sak nu.. För några år sedan var jag helt fast i Elijah Wood.. Kollade upp honom nu idag.. Fyyy.. Han är inte alls söt längre.. :P

Cevir
0

E_hjo, Jo faktiskt. För jag har träffat honom ;)

/ Sara & Casper

Maja
0

#120 - Hahaha.. Jag har också träffat en "kändis".. ;) Han blonda killen i "Arvingarna" när jag var typ 5 år, men han är iofs inte snygg.. ;)

Alex
0

#117 Oh no! Det är ju tragiskt, vad gör de på såna hästar? :O ;P Själv så skaffar man rätt slags kompisar (med rätt hästsmak..) Men visst, häng på du bara! ^^ Varför ska du sluta rida i ditt nuvarande stall förresten?

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Cevir
0

Juve, Hehe. Vilken upplevelse ;) Vet knappt vem det är ioförsig. :P

/ Sara & Casper

Maja
0

#122 - Haha.. Ja, jag undrar detsamma.. Hoppning? Vad är det? ;) Haha.. Äääh.. De red innan mig, så sedan kom jag på att jag ville börja.. Blev dock islänningar.. ;) Och du vet hur det är.. Har man börjat så är man fast.. ;) Haha..

Jag behöver komma bort från det stallet ett tag.. Träffa nya hästar.. Ska träna grannens isis ett tag och får se om jag forstätter i höst igen.. Dessutom så är det så stressigt när jag rider.. Har ca. 5 min på mig att klä på mig, käka m.m. innan jag ska till stallet.. Har skrivit mitt "schema" i min "dagbok" så du kan ju läsa.. ;)

Haha.. Holland!! ;) Here I come!! :D ;P

Maja
0

#123 - Inte jag heller.. :P Men min kusin visste vem det var.. ;) Det är något dansband som fanns på 1990-talet.. Vet inte om de finns idag.. ;)

Murre_Uddiz
0

putt :)

bubbelbubbel
0

#102, men det är ju pet shop boys låt, och det låter ju verkligen som dom, så jag blir alltid lika paff, haha, det stämmer lixom inte ;)

NinaToy
0

#127# Ahh men min pappa tyckte att det lät som de. ;)

bubbelbubbel
0

#128, men det är väldigt mycket pet shop över låten, men dom har ju gjort bättre ;)

NinaToy
0

#129# Ja, den börjar bra men refrängen suger. :D

Cevir
0

Juve, haha okej, xD Dansbands musik är inte riktig min stil direkt dock. :S

/ Sara & Casper

Maja
0

#131 - Haha.. Inte min heller.. ;) Men jag var liiiiiten och då är det alltid kul.. Hahahaha.. ;)

Cevir
0

Juve, Hehe ;P När man var liten gillade man nästan allt. Man tycker det är kul att träffa vem som helst också typ :P

/ Sara & Casper

NinaToy
0

#103# Gerrard är en aning hetare. :D

Murre_Uddiz
0

Vilken gerard menar du då? ;) Den där steven? :P INTE!! =)

Cevir
0

Finns det några fler kändisar som ni tycker är snygga, utom Jhonny Depp? ;P

/ Sara & Casper

Maja
0

#133 - Haha.. Ja, lätt!! ;P

#136 - Äääääh.. *Stian, Stian, Stian* Awww.. ;)

Alex
0

#136 Har du totalt missat min och Juves diskussion om Stian? ;) Och Kurt Cobain har vi ju nämnt också, han slår Johnny Depp, lätt faktiskt. För han blir aldrig gammal och ful. ;P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Maja
0

Alex, Alex, Alex.. Oj, oj, oj.. Nu är det såhär det ligger till:
1 - Stian
2. Cobain
3. Depp (om du måste ;P)

Stian ligger alltid på första plats.. ;P

Alex
0

Haha självklart ligger Stian alltid först! ;) Borde kanske skaffa lite tavlor och så på honom också då och sätta upp på rummet.. Just nu förekommer Kurt 6 gånger på mina väggar..Oskyldig

Vill du kan vi dissa Depp, han är låååååångt ifrån de andra pojkarna ändå. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Maja
0

Haha.. Du.. Jag såg att Stian hade haft en kurs här (2 mil ifrån mig) 28-29 okt. 2006.. Ääääääh.. Typiskt.. :/ Missade det!! Men å andra sidan så hade jag ingen häst att komma med heller.. Hahaha.. Men jag hade ju varit där ändå.. Ta kort på hono.. Öööh.. Alla fina hästar, menar jag.. ;P

Äääh.. Jag har två bilder från IKEA och en tavla från Tjeckien på mitt rum.. Hmm.. Lite tomt på en vägg.. Stian ska få en plats där.. ;P Efter VM i Holland.. Hahahaha.. Jag bara MÅSTE dit!!! Iiiiiih.. ;D

NinaToy
0

r o b b i e w i l l i a m s for life **<3

Erkänn att Angels är bra? :)**

Cevir
0

Alex, Nej då ^^ Absolut inte. Svår att missa ;) Tänkte se om det vart nån variation ;)

1. Robin Söderling.
2. Rafael Nadal.
3. Andy Roddick.
Alla 3 tennisproffs. Jag tänder på sådanna ;)

/ Sara & Casper

Alex
0

#141 Klantigt. :P Du är inte ensam, det är fler här som absolutbaramåste dit! Hade planer på både Danmark och Norrköping när det var, men det blev det inget av.. Så nu måste det bli Holland. Jag måste få se Sti.. Eh, Jarl.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

E_hjo
0

Meen…! Josh Holloway sa jag ju!!! ;)

Loa-bg
0

David Boreanaz.. han är skådespelare, spelar bl.a i buffy och vampyrerna (spelade), Bones mm. Han är hetast

Maja
0

#144 - Jaa.. Holland blir det!! ;) Självklart!! :D Hahaha.. Du har samma problem som mig va? ;) Man råkar (observera "råkar") säga att man vill se Stian istället för Jarl.. Hmm.. Konstigt, för det är väl Jarl man vill se.. Ehh.. Eller? ;P

Alex
0

#147 Jaa, exakt. Det är ju Jarl. Eller ja, med Stian på ryggen såklart.. Hans ridning är ju klockren. Och så måste ju de två vara tillsammans.. Så det är nog båda man vill se.. Fast, mest Jarl såklart.. väl?

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Maja
0

#148 - Heter den här tråden "Snyggaste hästarna" eller "Snyggaste kändisarna"? ;P Haha.. Jaaaa.. Jarl är liksom inte Jarl utan Stian.. ;)

Alex
0

#149 Jamen där kom ju förklaringen till våra felskrivningar.. Det ska ju handla om människor, då är det klart vi måste koncentrera oss lite mer på Stian är Jarl. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Maja
0

#150 - Ja, såååå är det ju!! Men.. Vi kan ju skylla på hårfärgen.. ;P

Alex
0

#151 Haha jaa! Vi diskuterade faktiskt blondiner på bilden idag.. Några pratade lite småirriterat om att det är så dumt med blondinskämt, och så frågar läraren (lite skämtsamt) "Är inte blondiner dumma då?" "NEHEJ!" skrek de flesta.. Utom jag som kom med "Joho, det är de visst!" Ja, vi kan ju diskutera vem som är blondast här..Fundersam

Stian är också blond :D

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Maja
0

#152 - Haha - Du är ju "sån där" oäkting.. ;) Så det räknas väl inte? ;) Haha.. Själv är jag mörkt, mörkt blond.. Usssccchh.. Vill inte.. :'( Men jag skulle inte passa i brunt, inte heller så blond som du är.. Så det blir väl slingor.. :D

http://www.championrider.de/v2/images/content/ueberuns/stian.jpg
http://www.islandshest.no/jarl_nordisk_2002_byline.jpg
Mmmmmmmmmmmm.. :D

Maja
0

#154 - Du vet varför jag inte kan… Bloooondiiiiin med mac dessutom.. ;P Tack, tack.. :P

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.