Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 1162 ggr
JoyBysen
0

Nöjda köp

Hejsan Glad Jag tänkte det skulle vara roligt att se vad andra har köpt som de varit nöjda med. Då menar jag hästsaker eller ridkläder etc. 

Det behöver såklart inte vara en helt ny sak så man kan ha köpt den begagnat. Man får gärna lägga in en bild på saken, och sen svara på dessa frågorna:

Vad är det för något?

Varför är du nöjd med saken?

Var och när köpte du den/det?

Hur mycket kostade den/det?

Eventuellt hemsida till annonsplatsen:

JoyBysen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kan visa hur jag menar Glad

Vad är det för något? Det är ett allroundspö.

Varför är du nöjd med saken? Därför att det är snyggt ochmjukt. Det har hållt länge.

Var och när köpte du den/det? Jag köpte det på Hööks i malmö, det var för 2 år sedan.

Hur mycket kostade den/det? Det kostade 179:- när jag köpte det men nu kostar det 129:-

Eventuellt hemsida till annonsplatsen: http://www.hooks.se/product.aspx?productid=230255&deptid=79&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Elshira
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det var så länge sedan jag köpte något till mina hästar, vi har redan ett av varje till alla åra hästar och sedan ett extra av varje till alla hästar ungefär xD

Det senaste inköpet nog var riktigt nöjd är därför ingen pryl utan är nog min numera 4-åriga Welsh Mountain hingst Molstabergs Lord Milligan. Han inköptes som föl av mig för 10 000 och numera är han på inridning av mig och går som en klocka! Dessutom är han ju så pass snygg att han blivit både Res. BIS, Hingstchampion och är godkänd hingst! =D

Helt klart mitt bästa inköp på lääänge ^^

Bild på en "Busig vara"

Hakuna matata!

Birke
0

#2 Vilken snygging :D

JoyBysen
0

#2 Jag föstår att du är nöjd med honom :D