God kväll 11/6
Ja god vänner, nu sitter man här nyduschad o fin, och det kan jag tala om att det behövdes efter att jag först i fm målat halva baksidan av garaget och i em högtryckstvättat 3 spiltor o 1 box, kan tala om att mitt hår kändes som stålull med all gammal färg och en hel del gödsel i
I morgon ska vi på studenthippa så resten av stallet får vänta till Lördag.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Godkväll!
Sov till halv 1 idag, jätteskönt efter två händelserika dagar.
Vid 3 kom en kompis ut och vi åkte bort till en parkeringsplats i närheten och jag övade lite med mopeden (svänga, bromsa, blinka, hålla balansen osv) inför morgondagens uppkörning på trafikskolan. Gick kanon!
Nu ska jag snart äta middag och ikväll bara ta det lugnt.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

god kväll! somnade på soffan tidigare idag så nu har jag piggnat till lite.
städade min bil innan, men sen öppnade himlen sig.

God kväll ! :)
I skolan såg vi först på en film, Mumien, verkligen bra ! :)
Sen kolla vi på när 9:orna spelade fotbollsmatch mot lärarna.
Efter lunchen så hade vi 6:or bakat tårta till dom i 1-6 , blev ett litet tårtkrig med den tårta som blev över (A)
Och sen ikväll var man på avlslutning, väldigt skönt att ha sommarlov! :D
har jobbat färdigt för denna vecka, väntar på att min pizza ska bli klar och imån stundar måndens första begravning. fyy f.. …
go´kväll!
har varit hemma m sjuk tindra…har fått vattkoppor! Tjoho hoppades på att hon skulle bli smittad av kusinen o det blev hon! Både hon o minsta kusinen..i morgon ska vi smitta Loke;-)
Har flyttat soffan så gubarna kan sätta in uterumsdörren i morgon..kul!!!
På lördag ska vi ställa ut Kefir o ev Keso i Vinslöv. Har tvättat honom i regnet i dag om i fall han åker för sen hinner jag itn ei morgon..
Kefir ska ridas av Tindra o en kompis av henne där!