Skämmiga ridbilder #2
Här fortsätter 1an tråd som blev på 309 inlägg, bomba med skämmiga bilder & undvik elaka & onödiga kommentarer!
Jag börjar med att bjuda på en; Dodde hoppar way to high över ett 70 hinder så ja hmm min sits kan nog inte bli bättre 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

öppna bilden i en ny flik så ser ni bättre ;P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

jag har nyss skannat in en bild från 91. jag var tio år gammal och hade en welsh som sommarhäst…
tycker faktiskt jag är ganska så söt. ;)

Det här är en klassiker. Fin bild på både mig och Kalle, haha.
Lite får man ju bjuda på sig själv.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Haha vilken rolig tråd!

#2 Haha sött :)
#3 Hahahha vad gör han med sina bakben? Spec det högra x)
Jenny

*leta leta*
hmm.. skämmig och skämmig vet jag inte. men det blev helfel (A) xP stackars nisse
# 2 Jag tycker också att ni va riktigt söta
inte det minsta skämmiga.

ojdå ursäkta menade roliga

#9 ingen hjälm?
tycker inte detta är nåt o skämmas över, allt kan ju inte vara perfekt !?
#14 nej jag vet :S det var inte alls meningen att jag skulle rida, skulle egentligen bara longera men så fick min kompis en idé att jag skulle hoppa hindret som finns på åkern :p iom att min häst hoppar vad som helst utan tvekan gissade jag att det inte skulle vara nåt problem, jag kom bara inte ihåg hur högt han egentligen brukar hoppa :p
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

#15 okay

HannaT
hur hög är din häst? :)