Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 520 ggr
LinneaG
0

Ingen vaken?

Får alla sova länge idag?

För mig ringde väckarklockan vid halv fem, lite jobbigt att gå upp när man inte somna förrän vid tolv.

Nu måste jag gå till bussen för att komma i tid till klockan 6.

När går alla upp på vardagarna?

Ida_79
0

jag är vaken,morgon pigga barn,suck.. halv 6 var kl när dom vakna.. sonen åker juh skolbuss vid 7.15… gässspppp vad trött jag e…

Cydonia
0

Jag är vaken!Skrattande Och har dator i skolan, så är alltid inne här också…

lisette
0

6,15 går jag upp o fodrar hästarna. sen brukar jag stanna uppe, men idag var jag så trött så jag la mig igen.

Faxlin
0

Jag har legat och tittat på ett par filmer här på morgonen faktiskt. Vi tog en mysa isängen morgon här hemma ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Luthien89
0

Mån, ons, fre går jag upp 5.20, och duschar, käkar inna jag går up 6.10 och fodrar, släpper ut sen cyklar jag till bussen 6.35, tis och tors börjar jag 12.30 så går jag upp 6.00 och fodrar, släpper ut sen går jag och lägger mig igen :P

SarahPeace
0

är sjuk :( *buuhää* ,  är inte förkyld just lr så , utan HES och halsen är kass . Asså jag får inte fram mer en en bokstav i ett ord sen blir det bara "pip" ljud : O, , Mamma sjukanmälde mej idag o imorgon, så jag blir bättre tills stockholm horse show :D , men ditt åker jag tamefan om jag har 45 graders feber så : P , Men jag skulle bli glad om jag iaf kan prata när jag är där ;-P
Ska nu gå o lägga mej på soffan o glo på Animal Planet nu : P hehee, tycker den kanalen är bra = ) fast dom borde fixa en kanal som typ skulle heta "horseCanal" . hehe

Murre_Uddiz
0

Går upp vid 7 :)

Lorita
0

5:30 ringer mobilen Skrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

CBA
0

Kl. 6 ringer mobilen sen snoozar jag till 6.20 (har snoozen inställd på 10 minuter).

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Wiemona
0

Varierar mellan 04.30 och 07.15.

PimTheGreat
0

olika tider. beror på vad jag ska göra.

bubbelbubbel
0

förmiddagsveckan, vid 04.45
eftermiddagsveckan, vid 10-10.30 kanske ;)

__iE
0

går alltid upp kl.6.00 sen går bussen 7.08 ;D

AusaBausa
0

går upp olika tider beroende på mitt schema…men tidigast 5.45….senast 8.00…

Milli
0

jag ska gå upp vid 6 om jag ska hinna allt, men oftas går jag upp vid 10 över 7, bussen går 20 över 7 :S

men imorgon måste jag gå upp vid 5 om jag ska hinna allt, åker med tåget till sthlm 6.45 :D

Eve
0

jag brukar gå upp vid 7, när jag börjar 8.15. Fast nu när jag måstre ta bussen så får jag väl gå upp senast 6.30.

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

E_hjo
0

Jag är vaken! *stolt*
Hahahaha =)

SarahPeace
0

här sitter jag o skriver, men jag tiittade aldrig riktig vad frågan var ; P*skämms*

på vardagar går jag ju i skolan, kliver upp halv sju och går direkt till stallet o släpper ut dom o ger hö . Sedan går jag in o fixar mej själv osv .  Bussen går åtta ungefär. och jag o en kompis går till bussen kvart i åtta. = D  , skolan börjar tjugo över åtta/halv nio