veterinär
nu e det dax att ut i stallet och invänta veterinär. Hon som släppte in hästarna igår sa att Pim skadat sig vid ögat och eftersom jag var iväg med jobbet en bit hemifrån och ej kunde ta mig dit, så sa jag att är det värre imorgon vid utsläpp så får de vara kvar inne tills jag kan få ut en veterinär. messade mig i morse och sa det var svullet och igenklibbat, så nu väntar jag ut veterinären…. lite orolig var de ska säga då det är vid ögat…har ju inte sett det själv än….suck

Då får vi hoppas det inte är något djupare än att du själv kan hålla det rent.

Oj då, ögat är inte bra om det blir skadat.

nu har veterinären varit ute och som tur är så är inte ögat skadat utan ögonlocket (elle vad man säger) under ögat. Antagligen fastnat vid någon pinne eller något trodde dem. Han fick ögonsalva som han ska ha morgon och kväll i ca 1 v. är det inte riktigt bra då så skulle vi fortsätta lite till med salvan…. stackars Pimmen… inte lätt att bli gammal. skönt att det inte var värre

skönt att inte ögat var skadat. Men nu får det vara nog med skador för hans del och hoppas han blir frisk och kry i "hela" sig

ja han har haft riktig otur nu! Får hoppas det blir bättre. Har ju jagat hästfotograf som ska fota mina hästar ganska länge. Igår fick jag tag på en…och vad gör Pim??? Nu är det bara att vänta tills svullnaden lagt sig….

det var ju typiskt. Ni får ta profilbilder…