Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 585 ggr
AusaBausa
0

OT God kväll 9 juni 2009

Slutade tidigt i dag, hem och tog en kopp kaffe med gubben innan han stack till jobbet..

grabbarna kom hem och vi stack in till stan för att fixa 7-års present, 38-års present, studentpresent o förhoppningsvis hitta ngn liten pryl som grabbarna o T kan ge sina fröknar. Alla 3 ska ju ha sina fröknar för sista gången så då vill dem ge ngt extra men ändå inget dyrt! hmmm svårt svårt..o även busschauffören som kört äldstan i 6år ska ju ha ngt lite då han är så vänlig mot barnen(INTE mot störiga föräldrar;-P)

presenter är fixade men inte till fröknar. Hittade även lampor t uterummet fanns dock bara 5 o behövde 6 st. Hm tog en chansning när affärsbiträdet sa att dem skulle få hem dem igen o köpte dem 5 så på torsdag får vi lysa där ute..NAJS! Barnen ska duschas o sen ska Keso- mannen ryktas. Japp han är hemma igen. Ska EV på utställning på lördag..får väl se!

SEN hittade jag mina pass i dag till pållarna!!! Gissa om jag vart lättad! Har inte hittat dem sen senaste utställnningen men nu hittade jag dem plötsligt på vanliga stället, Hrm!!

Hem och käkade mat!

lisette
0

jag har oxå varit i stan och inhandlat lite presentkort till mina brorsöner. ska fixa en sak till imorgon och sedan en doppresent till min väns son som döps på söndag.

har inte gjort något vettigt idag eftersom det regnar småspik!