var hos vetrinären idag
Hejsvejs !, Idag pkta vi till vet. .. jag var verkligen skit nervös : P ,
Men det gick jätte bra = D, hon hade fått hovledsflamation igen, men dte var verkligen såååååååååååå lite . men molly är en så fruktansvärt känslig häst så det är derför hon har bråkat så mkt fast hon inte har sp mkt "fel".. ja .. men dte är ju bra för då hinner det ju inte bli så mkt värre , för nu åkte vi ju ditt direkt när hon började visa att dte var nått, och då var det ju så lite för vi var så "snabba" attt komma till vet. ,, aja ni fattar nog = ) ,,,, Men så nu får hon medecin (molly älskar den medicnen så = ) ) , sen kommer vi ditt igen om 16 dagar(tror jag det var : P , mamma har koll på det ) , men nu efter typ 5 dagar så får jag iaf skritta henne lite..=D …Men jag hoppas att hovledsinflammationen har blivit "kronsikt" på hennne:( , det var prick ett halv år sedan hon fick det förut .. . aja vi får hoppas på det bästa !
, fick lite kort iaf! = ) var lite fart i Molly när vet. (lr ja typ "asistenten" till vetrinären) longerade henne ; P ihihhihi
Molly precis klar hos vet. och ska lastas =)

Vad är det för medicin hon får? Sprutade dom henne i leden oxå eller?

fina kort ! :)
hoppas det blir bättre med henne nu (:

Hoppas hon blir bra nu.

Jättefina bilder!
Ge molly en "krya på dig kram" från mig! =)

Hoppas hon kryar på sig snabbt nu.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

vad bra att det inte va så alvarligt. vart va ni med henne?
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Hoppas det blir helt bra igen! :)
Fina kort och jag säger som NinaToy - Hoppas att det blir bra igen!! :)

#10 medecinen heter "metacam" (tror dte stavas så :P ), Molly bara älskar den, hon blir helt tokig och vill bara ha när hon vet att dte är dax för den = )
Nä dom sprutade henne inte, dom tyckte inte att dom skulle göra det för hon hade ju så lite, och igenom att det är ju risk att dom kan få infektion i sticket . Så nu får hon medecin i 10 dagar, efter helgen fick jag börja rida hennne i skritt lite. Då får ja se om hon har "lungnat" ner sig . *hoppashoppas* för då ska det vara "betövat" så då borde hon inte bli galen nä jag rider henne,,, stakkars lilla molly:( , Aja tur att hon är så känsig så man vet direkt när det är nått fel iaf.
#15 Gävle. hästcliniken vid travbannan, Dom är jätte trevliga! och dom "känner" ju oss nu ; P , har varit där många gånger me tanken på när min föra häst Ester dog … Men dte känns tungt att se Ester "s" box där som hon stog i när vi fick lämna henne för avlivning:'(
Tack för kommentarerna=)