Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1953 ggr
Lorita
0

Bebbe ---> Pinacolada?

Är Arramis pappa till ett sto som heter Pinacolada f.?? och har en mamma som heter Belinda f.1984?

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

bebbe
0

Jag har haft ett sto som hette Belinda, och hon fick föl med Arramis, men inget som jag döpte till Pinacolada, hon kan ju vara omdöpt, Belida avlivades 2000 pga canser. kan du ta reda på när fölet är fött,

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

bebbe
0

Varför undrar du?

Lorita
0

Jag hittade henne på nätet och tyckte det lät som om hon kunde komma från dig, tyvärr har jag ingen bild men hon har troligen lämnat föl och måste vara tigrerad. Jag kan söka vidare men just nu vet jag inte mycket mer.

Lorita
0

Var Belinda född -84?

bebbe
0

Ja, belinda var född -84

Lorita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har hittat henne och Inge står som uppfödare Skrattande

Lorita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Föl har hon med, och vet du vad jag har dubblett på tidningen så det kommer snart en till dig på postenFlört

bebbe
0

Ja det är vår lilla Ester, vad kul att du hittade henne, var har denna bedömmning varit och när? föstår inte dethär med poängsättning, vad anser du om poängen?, och tack så mycket, längtar efter tidningen,Kramis

Lorita
0

8 ska man vara mer än nöjd med och 7 är jättebra 6 ok silver är jättebra och man ska var väldigt nöjd. Sen finns guld och brons också, det var www.knabstrupper.se/s/riksutstallning/2002.html " rel="noopener noreferrer" target="_blank">2002 Hanaskede, Axvall

jen
0

#6 åh vad fin den hästen var!

vad kul det måste vara att få veta sånt här om "sina" föl, när man är uppfödare Bebbe!

gejsa
0

Grattis till bra uppfödning bebbe.

bebbe
0

Tack så mycket, är helnöjd med att jag har fått ytterligare ett bevis på att det inte behöver vara "skithästar" bara för att det är korsningar, Skööönt, Och Tack än en gång Lorita, nu steg din stjärna några pinnhål på min himmelGlad

gejsa
0

Hi hi du är rolig du bebbe!