God mogon 5/6
I dag är det inte väder för målning ellet rabattrensning så jag håller på med att sopa spindelväv och kvarvarande halm o spån inne i stallet för att senare högtryckstvätta och måla även där.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

jisses vad du är flitig bebbe!
jag har nyss besiktigat mitt släp utan anmärkning! så imorgon ska jag åka och köpa plyfaskivor till väggarna. sedan börjar renoveringen.
men först, hämta ut pengar på banken och hämta loke. =)

god midda!
Idag har det varit en slapp skoldag =) Film och Vårshow så ja sluta 1 timme tidigare! =D
Ska ut och rida sen ser ut som den värsta blåsten lagt sig (hon tkr inte om när de blåser för mkt) så får ja väl se vad ja hittar på sedan kanske baka nåt..? =D
God eftermiddag!
Har mått illa hela dagen idag, så spenderat mesta tiden i sängen blundandes. Men börjar bli bättre nu, så har satt sambon på att laga mat och jag ska städa åt gerbilerna och hamstern.
Ikväll kanske det blir utgång ifall jag mår bättre, får se.

suck. när jag kom till dagis berättade de att loke förmodligen stukat foten. det blev ett besök till akuten. har han inte stött på foten till kl 18 ska vi åka in igen.
har haft fullt upp sen jag vaknade i morse, fick nyheterna om att en jobbarkompis omkom i en frontalkrock sent igår kväll så det har varit..omtumlande.
det blir nog en skithelg helt enkelt.
#5 Gud vad hemskt! Beklagar.
Jag gick i skolan till halv 12 idag, sedan dess har jag bara slappat.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling