Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 629 ggr
bebbe
0

God mogon 4/6

Morrn, denna dag ser ut att bli ganska lik gårdagen, d.v.s stapla ved och fortsätta måla stallet. Vi har solsken, men lite kylslaget i blåsten.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

lisette
0

god morgon!

hoppas att jag slipper göra om samma sak som igår. på vägen hem körde jag på ett rådjur. några sprickor i kofångaren blev resultatet på min bil.

Repoort
0

Har precis kommit hem från jobbet och ska strax hämta dottern på skolan. Vid 16 tiden åker jag och jobbar på travet och kommer hem efter 22 någon gång.

bubbelbubbel
0

#1, ojsan! tur att det inte blev värre än så iaf, hur gick det med rådjuret?

jag har ganska precis gått på helg.

hade tänkt åka och förtidsrösta idag…

lisette
0

#3 han skuttade vidare. vet inte om de hittat honom.

bubbelbubbel
0

#4, hoppas dom har det, om han nu blev skadad så han slipper ligga nånstans, det är ju det som är så otäckt med rådjur, att dom gärna skuttar iväg och försvinner..

elasive
0

Helgen var härlig - Men nu har det blivit riktigt kallt xD
Riktigt SKOLAVSLUTNINGVÄDER!
Jag slutar skolan den elfte (Om en vecka) Sista veckan på mellanstadiumet ;D

AusaBausa
0

Go´kväll!

har precis varit nere o kollat till pållarna på betet. Ngt kyligt i vinden..usch!

Blir helt förstummad över min konstiga häst..han är 17år, beter sig som jag vet inte vad? Kommer jag nära så vänder han på en 1-öing o springer iväg bockandes, kommer tillbaka o gör lika igen om o om igen..precis som han leker med mig..sen går han på småhästarna o ska ha igång dem med..tillslut kunde jag gå fram o klappa honom sen fick han spel igen..o härjade på nytt i hagen..HRM!

I dag ha rjag lunchat med min mor på stan. Ungarna o Johan var på Tosselilla med hela skolan på en sista utflykt..bara en vecka kvar innan den 180-åriga skolan bommas igen:-(

jag fick köpt avslutningskläder t äldstan , ngr tröjor till mig o sen beställde jag uppförstoringar på dem 2 yngsta barnens porträttbilder från deras 1-årsdag !!!samt en bild på dem alla 3 ihop.Oskyldig barnen är nu 10 o 6 år..bättre sent än aldrig..eller?

Men sören vad dyrt..betalde halva summan idag o den var på 2500kr!!! sjukt ju! Jobbet m o plåta har han ju redan gjort ..menmen bara att punga ut..

Kul skadet dock bli o få dem på väggen…bara shoppa ramar tilla alla bilderna sen med.MEN det ska int eta 10år iallafall..