Åh.. Vad kul!
-När man klickade fort blev det ju en bildserie.
Åh.. Vad fina "våra" tigrar är.
Tack!
mvh Linda

Du får väll åka på riks nästa år och visa upp din ”tiger”

#2 Ja jag tänkte faktist det eftersom nästa år har jag bara en unghäst att annars visa, träna och barnen blivit lite större kanske tid finns att åka iväg med våran sköning.
-Vore ur kul.
-Men är fortfaronde dåligt insatt i knabstrupper, väntar fortfaronde på alla papper från uppfödaren eftersom vår räknas som dansk.
-Men vi har förberett för svenskt pass, har lite problem med att fotot ska bli godkänd.
mvh Linda

#2 Vårt sto har lite problem med att hon ser så biffig ut dvs nästan som en quarter, ju mer vi tränar dessto mer övernaturliga rumpmuskler får hon, kan bara tänka mig till nästa vår att hon ser ut som en belgian blue..efter vårens tävlingar..hmmm så ska de väll ändå inte se ut..

#5 Ja henne har jag faktist pratat med tidigare, hon var jätte trevlig.
Carcar bor väll jätte långt bort..suck..
-Jo det vore kul helt klart att ställa ut henne eftersom det vore kul någon gång att ta föl.
-Hon är jätte fin min lilla flicka.
Tack/Linda

Du som är så duktig på att lägga ut bilder osv, talar varmt om knabstruppern längtar jag efter en artikel om dem från dig..
-Känn dig inte pressad bara.
mvh Linda

CarCar bor i Frillesås, så det är inte så långt, en bit söder om Göteborg, allt är relativt
Hon brukar ge mig jättefina bilder på mina hästar efter riks och hennes bilder blir så där rätt, hur fina som helst.

Tack för berömmet
Vet dock inte om jag är någon jättefotograf men jag kör på idéen att ta så många som möjligt så blir iallafall något bra. Men jag tycker det är roligt att ta kort