Praktik plats ^^
Hej,
Har praktik just nu. Är faktiskt rätt stolt över den ;) Är på Lejondals Gård, om ni hört talas om det stallet?
Dens hemsida är www.lejondalsrf.com :) Kolla gärna :)
Det är ett otroligt fint stall med fina hästar :)
Vart rätt chokad, det var så stort!! Än mängd hagar ;P
/ Sara
/ Sara & Casper
Härligt härligt!
Jag har varit hemma i ca en halvtimme nu.. Fick rida idag! På en ursöt islänning vid namn Rodi. Rubi och Rodi ;D
Ska få rida lektion imorgon med tanter ^^ Synd att jag har min hjälm och ridbyxor hos Astra *suckar*

Var är du då RubHel?
Ridkraft heter det, ett islandhäststall med kurser, turridning och ridlektioner.
http://www.ridkraft.se/

Vad roligt med islänningar. Jobbar du där eller?
Jag är också där på praktik. Cevir och jag går i samma klass :)
RubHel - Awwwwiiiie!! ;) Haha.. Blir du islandshäst-frälst nu? ;) Kommer Astra att få sig en islandshästkompis i hagen? ;P Hahaha.. Nääärå.. :P Finns många namn som är som Rodi.. :P Rodi, Godi, Frodi m.m. ;)
Rubi, Okej, vad kul ^^ Ajdå, inte bra :S Hur mår Astras rygg nudå? :) Jag började 10.00 och slutade ungefär 13.15 :P Riktigt skönt! Sen imorrn är jag ledig ;)
Längtar faktiskt tills på Onsdag, antar att jag kommer få rida hanledare Fias ena häst, helt underbart söt ^^ Ska ta kort så får ni se :)
/ Sara & Casper
#7 Det är bättre, men väntar med att börja rida igen tills dess att hon slutar ömma. Ska få låna min kompis hoppsadel för den verkade ligga bra på henne :)
Rubi, Okej. Vad bra :) Låter bra, är den i mer lagom storlek eller? Ska du köpa ny sadel eller? :)
/ Sara & Casper
Okej, vad kul ^^ Vilken klass går din syster i? :)
/ Sara & Casper
Igår & idag var jag på min nya praktik, ett stall med
avelverksamhet i Olofstorp. Nära & Bra! Vi fick till skillnad
från mitt förra ställe göra mer än bara mocka. Vi fick göra
allt möjligt. Promenera med hästarna, longera, sköta mm.
Och det väntar även mycket mer som ridning,
veterinärbesök, skoning mm.
Ägaren är väldigt trevlig dessutom, jag trivs jätte bra!
Qabang, Gud vad kul ^^ Blir nästan lite avundsjuk på dig nu ;) Finns det någon hemsida till set stallet? :)
/ Sara & Casper
Om ni bor i Bro, eller i närheten så rekomderar jag att ha praktik på Lejondals Stall! Det är ett otroligt trevligt stall, med trevliga hästar, trevliga människor och en trevlig miljö med otroligt fina ridvägar! Finns en massa underbara ridvägar i skogen :)
Rekomderad praktik plats tycker jag! Kommer fota lite mer så får ni se, ni som är intresserade av att kanske ha praktik där, eller bara titta på bilder :)
/ Sara & Casper
#11 9:an
#15, OKej. Vad ska hon välja inför gymnasiumet då? :)
/ Sara & Casper
Cevir, tyvärr dem hade ingen hemsida :(
Qabang, Okej! Vad synd :/ Hade vart otroligt kul att se :)
/ Sara & Casper