Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 744 ggr
bebbe
0

God mogon 2/6

Morrn, i dag blir det förhoppningsvis inte lika varm som det var i går för jag tänker börja måla utsidan av stallet i dag. Dagen började ju bra med en ny fölis Glad

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

jen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

god morgon. Här är det mulet och det skulle ev komma regn.

Idag ska jag träffa några gamla jobbarkompisar från IVT (de la ner det förra året)

Ska bli så himla kul att ses igen efter 1½år  !

Ska ringa veterinären oxå  och beställa besiktningstid till Cayenne som jag hämtar fredag el lördag!

__iE
0

God Morgon!

Skola idag, (snart är det slut!) sen jobba på sweden rock.. Min dag..

Igår var det 3 veckor sen flyttar jag utomlands för jobb :b

lisette
0

god middag!

nu ska jag in o ha litet kort möte på jobb. sedan full rulle till 12,45. sen hem och pyssla lite mer i trädgården. tänkte försöka rida en runde i kväll.

Anna
0

Godmorgon,

fortfarande jättesjuk, men halsontet som jag trodde var halsfluss har övergått till en extrem förkylning, så slipper penicillin iallafall.

Jag sitter bara hemma och hostar och snörvlar, kan inte gå ut i det fina vädret ens =(

Idag ska jag fixa lite bildbeställningar, annars bara ta det lugnt.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

bubbelbubbel
0

goddag!

jag har hittills haft en mycket trevlig dag trots att jag inte gjort nått annat än att jobba.

men när jag kom hem hade johan köpt blommor och bakat jordgubbstårta!

plus att min hoya slått ut, precis som jag tippade att den skulle göra, på min födelsedag! :D

Repoort
0

Grattis bubbel!

Har inte gjort så mycket. Jobbat och varit på banken i två omgångar. Senare ikväll har dottern fotbollsmatch.

lisette
0

ja grattis bubbel! =)

bubbelbubbel
0
lisette
0

nu har jag varit ute på en ridtur och utforskat en ny väg, eller en del av den. sitter nu och lägger ut annons på min brudklänning.