Nu börjar det närma sig :D GLOBEN!
Fy tusan, har längtat som ett ap sen vi beställde biljetter i April! Nu är det 5 dagar kvar :D Helt underbart :) Flyger upp tiiidigt på fredagsmorgonen, blir där hela helgen, och på måndag kväll flyger vi hem igen. Hur länge ska ni va där? Har ni planera nått ni ska köpa? Jag vet bara:
- Dolan blårutigt ländtäcke.
- hjälmreflex, tränsreflexer, benskyddsreflexer och en pannlampa.
- stalltäcke med hals, blått. (annars blir det, det på Hööks)
- Kingsland ridjacka.
- Mountain horse jordphurs.
- Ev. en martingal.
- Nått snyggt fleecetäcke.
- Brunt/beige schabrak med matchande luva.
Sen har jag inte kommit på nått mer, men det brukar bli endel ändringar i inköpslistan :P haha.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Min kompis o jag håller på att dö ju ; P snart är det dax = )
Jag o kompisen ska ditt på lördag o gå på Matiné och på söndag ska vi på dressyren : ) vi vet inte vad vi ska köpa igneom ja, jag vet inte vad som finns där för jag har aldrrig varit där : P ska köpa julklapp till hästarna iaf, men jag vet inte vad ; P , ska kanske kolla på ridbyxor till mej själv . =)
Vilken dag är du där, Cilla? Jag är där på lördag fm, kanske träffas? Det har vi ju planerat för i flera år, hahah
ungefär det här ;
- Ett par nya ridbyxor
- Ett par ridstövar
- Ett par ridstrumpor
- Ett dressyrspö
- Ett schabrak med mitt namn broderat på.
/ Sara & Casper
Jag ska ha ett schabrak med Lykkas namn på :).. Sen blir det ju alltid mer :P

om man vill ha brodyr ? , hur gör man då ? alltså broder dom direkt så man får dom direkt lr vadå ?

PUTT ^^,
#5 Ja vissa gör det, annars beställer man å de skickar hem sakerna senare
#5 Brukar finnas flera affärer som broderar. Föra året broderade bla både Horze & Sjöhagens på palts om jag minns rätt. Är bara att kolla listan med uställare, tror sjöhagens iallfall stod med ;)
#8 ja sjöhagen ska dit
#2 Ja, vi måååste träffas nu :P Vi har ju dragit på det i fleera år nu ju ;) Jag är där heela helgen, alla shower..
Kanske kan få ditt mobilnr, så kanske vi kan bestämma nått ställe vi kan träffas på där uppe i Globen?!
putt ^^
lyllo er som ska dit..:(

jippi, har köpt biljetter nu! ska dit på fredagen 15.00-17.30. längtar!!!