Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketttävlingar
Läst 2672 ggr
cordenia
0

Hederspriser ?

Vet inte om det finns någon liknande tråd då jag ej har varit här så längt.

Men vad skulle NI vilja få i hederspris när ni är blir placerad på en tävling?

Hästrealterade saker eller icke hästrelaterade saker??

Ska nämligen anordna två tävlingar snart och funderar på vad man kan ha som priser. Alla placerade får även rosett och plakett.

[Angel88]
0

tycker det verkar vara en bra e ide…

det kan ju vara ett present kotr till vinnaren på tex hööks på typ 200kr, eller något, brukar ju uppskattas..

en bok om hästen

m.m.

Lorita
0

det är ju ofta sponsorsaker, gladast hittills har jag blivit av ett regnställ men en liten reklam logga på Skrattande

Skåpet är fyllt med porslinshästar mm så praktiskt användbara prylar, det vill jag ha.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Anze---Me
0

Håller med Lorita, det ska vara saker till häst eller ryttare.

Smex
0

som 1# skrev. Ett present kort skulle sitta fint. Då får man ju välja själv vilka saker man vill ha.

Men annars så tycker jag att det skall vara hästrelaterade saker. Ny grimma, nytt schabrak tex.

Maja
0

När Alex här på forumet var och tävlade var jag ju med henne och tittade på. Förutom rosett så fick de övriga priser: ridlektioner på gården, turridningar, necessärer och annat skoj.

Små saker är alltid kul! Det är tanken som räknas, det behöver inte vara dyra saker! :)

Invisible
0

Om jag skulle få pris skulle jag vilja ha schbrak eller något linande. Presentkort och så tycker jag är ganska tråkigt. Jag skulle vilja ha något som jag kan vara stolt över, typ. Får man ett presentkort uppskattar man kanske inte sakerna lika mycket. Det blev lite svårt att förklara, men hoppas ni förstår! ;)

Jag läste BTW för ett tag sedan om att man ev. ska byta hederspriserna till pengar på ponnytävlingar (C & D-kat.). Jag hoppas verkligen inte att det går igenom!

cordenia
0

#6 vet du om det var på lokala eller sådna tävlingar som de skulle byta ut isf??
För det var ju inte länge sedan de tog bort att man ej får ge premier och så till de som tävlar ponny iaf i dressyren

Marija
0

Häst/ryttarsaker skulle jag vilja ha. Ridjacka, ländtäcke, grimma, schabrak, benskydd, lindor osv Glad

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Invisible
0

"Prispengar på ponnytävlingar avskaffades för nästan två år sedan. Men många vill återinföra prispengar. Till förbundets stämma i vår är det dags att ta ställning igen." Citerat ur Häst&Ryttare Nr 9-10.

Min personliga åsikt är att ponnyryttare inte ska tävla om pengar av flera anledningar.

cordenia
0

putt

evisj
0

jag tycker vinnartäcken är otroligt roliga att få :D Men en sjuk sak - när jag kom 3a i hela agria cupen i somras med mirella.. fick jag GP-PONNY keps och nyckelring, Hallå, hur tänkte dom där? det ända som hade  anknytning med agria var den blå/vit/röda rosetten. men att kalla det för agria cup är för miog obegripligt :S

joooossan
0

#11 Hahaha!

Jag tycker det är jättekul att få hederstäcke! :)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

thilda-
0

till vinnaren så tycker då jag att det ska vara ett riktigt snyggt hederstäcke, och ett present kort i någon hästsport affär :)

IdaS-A
0

praktiskt användbara saker till hästen eller ryttaren. presentkort, grimma, träns osv.

Maja
0

Kom förresten ihåg att de alltid delade ut varsitt dressyrspö till vinnarna när vi hade KM! =)

Kattapult
0

Hederspriser är alltid kul! Jag tycker det är roligast att få saker till hästen eller ryttaren (eller presentkort).

WornOut
0

Har inte läst igenom alla inläggen så jättenoga, men jag håller med vissa om att jag vill ha tex. grimma, schabrak, fleece eller ländtäcke, benlindor osv. Alltså grejer som inte är allt för dyra men ändå alltid uppskattade. Har dock fått tex. en mankam eller hovkrats eller gummiband några gånger. inte det roligaste:P

swangel
0

vinnartäcke och schabrak för det går alltid åt. sen tycker jag att det är roligt med blommer å sånt:) åå fina plaketer, tycker inte om "plåtbitarna" man brukar få..

cillaw
0

detta är nog åldersrelaterat vad man vill ha tror jag. jag hade blivit 100  ggr gladare om jag fått en presentlåda med hudvårdsprodukter eller en korg med matvaror än ett schabrak eller ett täcke. jag vill själv välja  färg, storlek o märke på mina saker.  saker som putssaker, gummiband, mm är bättre än grimmor som man alltid köper på sig ändå.

Caspianowner
0

Presentkort är nog bättre än saker, då får var och en själva välja färg, storlek mm

Man kan om man vill piffa till det hela med att införskaffa en snygg/ söt liten träram från Ikea att rama presentkorten i. Som sen kan användas att sätta in ett foto i, från den dagens tävling.

Mille
0

vinnaren ska såklart ha vinnartäcke, sen 1-3 pokaler och så prispengar såklart. Inte en amssa jävla grimmor och benlindor och skit, vill jag ha en grimma så köper jag en som jag vill ha, i rätt färg och storlek (för mina prispengar kanske?)