förbannad och besviken...
Har inte DIREKT med hsätar att göra, men indirekt… jag är sååååå förbannad på min sambo för att han inte lagt iblöt Betfor…
Hahah, dålig dag idag eller?

jag missade oxå det idag.. *suck*
hihi, tänkte precis på det lisette ;P
Jag kom ihåg i dag att blöta betfor åt corall me *stolt*
Det första jag gör efter att hästarna får kraft i hagarna, blir ju som en rutin då ju…
Du får ge sambosen litet smisk med ridspöt sen :P
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Jag hade varit glad även om min sambo glömt att sätta betfor. För om han skulle sätta betfor från början så skulle det innebära att han hjälpte mig med hästarna, och så bra har inte de flesta hästtjejer det :-)

#7# Samma här. På sin höjd att bära in säckarna från bilen och öppna dom till tunnorna. Laga saker och köra in hö och hjälpa till med halmen iofs. Sladda ridbanan. Laga staket. Men inget med mina hästar. Som typ släppa in- och ut dom. Mata dom. Mocka osv

#8 du är inte nöjd med det? här har du en som fick asa upp 30 balar hö på loftet själv…

Här hjälps vi åt allihop. Vi köper ju för hela vintern. Det skulle se ut det att jag själv fick ta in över 5 ton halm och dom andras inackorderingars halm. Hö köper vi ju i stora plastbalar så dom kör han i 4 åt gången inne i logen för att öppnas där inne.

hade man inte haft ont i ryggen innan så… :D men han hjälper dig ändå med ditt intresse, det tycker jag du ska vara glad över. :)

Ja, nu rider jag för att jag ska må bra och då måste han ju hjälpa till med det andra. Annars mår jag ju dåligt igen. *ler*

Om du har i hetvatten i betforen så sväller det på några timmar bara. Man har även här en glömsk sambo….

#12 undrar om jag kan lura i andreas att hjälpa mig? ;)
#13 gjrode samma sak här idag när jag kom på att jag glömt det..

Nja, innan vi köpte huset och gården så fick han ju lova att hjälpa mig. Annars förfaller ju allt väldigt fort här hemma. Sedan är jag ju dålig så han vet att han måste hjälpa mig då och då.
Stängsla och viss utfodring brukar han ju hjälpa till med men att köra elelr rida är ju inte hans grej ävne om han har gjort det, men det är efter tjat…