Stallplats sökes, Landskrona
Ja söker en ny stallplats, då ja halvt om halvt blivit utslängd, (känns så, inte va dom sa precis)
Dom påstår att Granda e orsaken till att deras hästar fått en massa olater, visst en del kan ja gå med på men inte allt.
Granda e orolig i stallet och sparkar en hel del i boxväggen, men eller utan granne. Jag tror hon tror att det är en häst där, eller något annat.
Hon trivs inte så bra i stallet, för nu har det gått såpas lång tid att hon borde ha vantsig.
Hon går själv i hagen för hon har gjort fula grimarser och sparkar mot dom andra, så dom vågar inte släppa ihop dom.
Ja hon e själv i praktigst taget allt, ingen vill rida ut med mig eller ens rida i paddocken med mig för deras hästar e närviga att om hon hoppar till flyger dom till månen, ja känner mig på flugen om ja frågar om dom kan rida med, då ja alltid får höra undan kommelser eller urseckter.
Jag är själv i stallet 90% av tiden. käns det som
Det sorgliga e att ja trivdes så bra, men dom vill ha bort mig.
Deras ena sto som e på bete nu, kanske ska komma hem och hon e dräcktig. dom e rädda att Granda ska stessa henne så hon kastar.
Hälp mig jag vet inte vad ja ska ta vägen!!!!!!!
ja måste hitta ett stall med lite tåligare lungna hästar eller ett lösdrift som ligger näsa landskrona, asmundtorp eller häljarp då ja måste kunna ta mig dit varige dag med moppe eller buss. så det får ej vara förlångt bort…
hittar ja inget får ja nog ta bort henne endå. hon står ju i sjukhage nu med…
söker någon vänlig själ
för övrigt tycker dom hon e jätte mysig, det är bara boxsen och deras hästar som ej går ihop. och dom tycker ja skköter mig jätte bra, och håller en snygg årdning i stallet.
E så himmla ledsen, det känna som att allt motarbetar min häst och mig. Som att det ska sabbas…
Nu vet jag inte om detta är för långt bort?
http://www.blocket.se/landskrona/Stallplatser_lediga_21382255.htm?ca=23_9&w=0&last=1
#1 tack, men ja tror tyverr det. går dåligt med bussar dit. och det ligger 1,5 mil från mig. tar evigheter med en 25 km/h moppe
Det är en fråga om hur mycket man är villig att ge..
Det är 4 mil till mitt stall och min buss tar en timme, så i jämförelse med det är det kort till stallet. ;)
#3 ja om det bara tar en timme gör det ju inget, men ja går i skolan och slutar 4 vissa dagar, då ja har hunden med måste ja hem imellan, han har ju redan suttit i hungården sedan sju. så han vill gärna att ja ska komma hem… så vid 5-6 sex kan ja komma iväg, en av anledningarna att det måste vara nära..

Det du kan göra är att knacka dörr, jag vet några gårdar i saxtorp som har lediga boxar men jag vill inte ge några nummer utan deras tillstånd.
Kör du genom stationen så är det inte långt till saxtorp från asmundtorp eller var det är du bor + att du har närmre till skogen